wtorek, 25 kwietnia 2017

Bransoletka dla kibicki Lecha Poznań

Cześć!
Być może pamiętasz post sprzed (zaledwie) 8 miesięcy, w którym pokazywałam szaro-czerwoną bransoletkę z zawieszkami? Przez koleżankę, dla której plotłam tamtą makramę, zostałam poproszona o bransoletkę w kolorach naszej poznańskiej drużyny piłkarskiej - "Kolejorza", czyli Lecha Poznań. Realizacja tego pomysłu niestety trochę mi zajęła. Znalezienie zawieszki w kształcie piłki, ładnych białych kuleczek, czy odpowiedniego sznureczka nie było problemem. Komplikacje wynikły ze względu na konieczność znalezienia idealnie niebieskiego odcienia koralików (wspominałam o tym w kilku zakupowych niedzielach). Tak naprawdę już się poddałam, stwierdziłam, że użyję tego, co mam, aż przypadkiem kupiłam w Pasarcie te niebieskie koraliki powlekane i to był strzał w dziesiątkę! Dla ozdoby użyłam jeszcze okrągłych kryształków (o szlifie przypominającym sześciany, z których zszyta jest piłka) i tak oto powstała...

Bransoletka dla kibicek Lecha Poznań

Na zamówienie mogę wykonać bransoletkę w takim samym stylu oraz w podobnej kolorystce.

Koraliki szklane powlekane - białe i jasnoniebieskie
Sznurek lakierowany niebieski
Zawieszka charms w kształcie piłki w kolorze srebrnym
Kryształki szklane niebieski oraz bezbarwne
Elementy wykończeniowe metalowe w kolorze srebrnym
Czy wg Ciebie podołałam zadaniu? Czy dzięki takiej bransoletce można być dumną z faktu bycia kibicem Lecha? Koleżanka jest tą bransoletką zachwycona - mam nadzieję, że i Tobie się podoba!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz