wtorek, 21 lutego 2012

Pierwsze candy u Roccki! zakończone

UWAGA! To nie jest aktualna zabawa!!
Miałam przyjemność wygrać ostatnio w kilku candy organizowanych na różnych blogach (kolejne losowania już niedługo! :)), brałam udział we wspaniałej wymiance oraz znalazłam na blogach wiele inspiracji.
By podziękować organizatorom zabaw oraz szczęśliwemu losowi (przydałoby się tego szczęścia jeszcze trochę w innych kwestiach ;)), by celebrować moje imieniny (22. :)) oraz to, iż niedługo na blogu pojawi się setny post (tak! aż nie mogę w to uwierzyć!), postanowiłam zorganizować
moje pierwsze candy!

ZASADY:
~ zostaw komentarz pod tym postem  
~ koniecznie podaj swój email, jeśli jesteś Anonimem! 
~ dodatkowo:

osoby posiadające konto na bloggerze:
proszę o dodanie mojego bloga do obserwowanych

osoby posiadające bloga:
proszę o dodanie podlinkowanego wybranego bannerka z informacją o candy na pasku bocznym swojego bloga (bardzo chętnie pozwiedzam i poznam nowe blogi, a jeśli ktoś ma więcej, niż jednego bloga, to tym bardziej proszę o link, gdzie mam zajrzeć, by szukać bannerka)

osoby nie posiadające bloga/konta na bloggerze:
proszę zostawić komentarz, a w jego treści swój nick oraz mail!

Bannerki do wklejenia na bloga (wybierzcie jeden):


(polubienie mojego fanpage'a na FB byłoby spełnieniem marzeń ;)) 

Zapisy trwają do 16. marca 2012 (piątek) do godziny 23:59.

Losowanie zwycięzcy postaram się zrobić 18. marca :)
Losowanie odbędzie się "ręcznie" - żadnego randoma, tylko pocięte karteczki, dokładne mieszanie i losowanie :)
Z osobami, które wylosuję, będę się kontaktować mailowo, dlatego tak ważne jest pozostawienie jakiejkolwiek formy kontaktu z Wami!

A teraz najprzyjemniejsza część: 

NAGRODA!

W związku z tym, iż 28.02. liczba chętnych zapisanych do candy przekroczyła ponad 60 osób, nagrody będą aż trzy - będę losowała 3 osoby! :) i są to te bransoletki:

Więcej zdjęć bransoletki oraz dokładniejszy opis znajdziecie 
TUTAJ.

Więcej zdjęć bransoletki oraz dokładniejszy opis znajdziecie 
TUTAJ.

Więcej zdjęć bransoletki oraz dokładniejszy opis znajdziecie 
TUTAJ.

Wygraj prezent dla siebie, mamy, siostry, koleżanki, dziewczyny, żony, przyjaciółki! :)

Jeśli macie jakieś pytania - piszcie śmiało!
 To moje pierwsze candy, więc mogło mi się coś nie udać ;)

90 komentarzy:

  1. zapisuję się :DDD muohohohoh~~ bransoletka jest śliczna, nie przegapię takiej szansy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja również się zapisuje a meilika mojego już znasz

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się chętnie wpiszę na listę ;-) super bransoletka
    pozdrawiam
    angel666 (BLIP)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. angeloo666@gmail.com - uzupełniam bo zapomniałam ;-)

      Usuń
  4. dodałam sobie Ciebie do linków i w sumie się zapiszę, a co mi tam :P

    przez Ciebie się zaczęłam wciągać w robótki ręczne, wiesz? Może nie biżuteria, ale zrobiłam album na zdjęcia i wpisy - ciąża itp :P piękny nie jest, ale to mój pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że byłam inspiracją :) Od czegoś trzeba zacząć, a podejrzewam, że w miarę upływu czasu będzie coraz ładniej ;)

      Usuń
  5. Biżuterii nigdy dość, wszystkie kobiety są jak sroki - pragną błyskotek i ja również. Zgłaszam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpisuję się na listę :D
    Dzięki takim osobą jak Ty, sama zaczęłam się bawić w ręczne robienie biżuterii i efekty zobaczymy już niedługo :D

    aadamska1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się do losowania :) Śliczna bransoletka i to w moich kolorach :)

    Jeżeli masz chęć zapraszam na swój konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam:) pewno, że się zapiszę!:) takie kolorki to moje najulubieńsze!:):):) dziękuję Ci bardzo za zaproszenie:):):)
    Pozdrawiam niebiesko i miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie! Również się chętnie zapiszę! Mam też bloga w bloggerze,więc zapraszam! Mam nadzieję,że nie pominę nic z warunków zapisów! Bransoletka jest przeudna i w jednym z MOICH kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bransoletka!!!! Kolory, układ - w ogóle całość się świetnie prezentuje - grzechem byłoby się nie zapisać :) i może uda mi się coś wygrać?

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna bransoletka. Z przyjemnością przygarnęłabym tę ślicznotkę
    Już od jakiegoś czasu podglądam Pani bloga i jestem pod wielkim wrażeniem wszystkich cudownych Pani prac.
    Gdyby się udało to zostawiam swój mail: agugusko@o2.pl

    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również się zapisuję:) Cieszę się że ta bransoletka jest do wygrania, bardzo mi się spodobała i mam nadzieję, że to do mnie uśmiechnie się szczęście:) Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło mi Cię poznać i przyłączyć się do Twojej zabawy. Nie potrafię tworzyć tak pięknej biżuterii tym bardziej chciałaby ją mieć. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudności! także sprawdzę swoje szczęście tutaj :)

    //mejla znasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też chcę ..... ;) Jest piękna i w moim ulubionym kolorze...
    Gosia W. (wscin@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie dołączam do listy chętnych na Twoją piękną bransoletkę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się :) i zapraszam na candy do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna bransoletka, również się zapisuję :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękna bransoletka! Również się zgłaszam :)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. b. chętnie wezme udział w zabawie, warto :) bransoletka cudna, moje kolory :) pozdrawiam
    http://aicena-szuflandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bransoletka bardzo ładna. ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam ciepło Ilona ilonak-n@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Banerek podlinkowany, obserwatorem zostałam - bransoletka cudowna! Więc bardzo chętnie zostanę jej właścicielką... ;)
    pozdrawiam
    http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zapisuje się, i zapraszam chętnych na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Obecna! :) Już pędzę podlinkować..

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna bransoletka! Jestem obserwatorem, baner na blogu : http://herbacianaczytelnia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się :)
    Losowanie w moje urodziny, może mi to przyniesie szczęście :)
    uniterka@10g.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się do losowania :)
    agabialun@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tez się zapisuję. Śliczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam sie :)
    mój mail tak na wszelki wypadek kochamsztuke@wp.pl
    banerek na blogu oliwkowescrapowanie.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :D
    http://disincentive.blogspot.com/ - tutaj bannerek
    fetachan@gmail.com na wszelki wypadek

    OdpowiedzUsuń
  31. super bransoletka...
    jestem obserwatorem a przy okazji zapraszam do mnie w odwiedziny http://aneaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. zapisuję się i zapraszam na Candy do mnie
    http://bizuteria-moniski.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. dziekuje za odwiedzinki u mnie....zapisuje sie z wielką ochota ...i zapraszam do siebie na candy:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też czekam grzecznie w kolejce ....
    pozdrawiam

    http://galeria61.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też chętna na takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Odpowiedzi
    1. Zapomniałam adresu ! Co za gapa ze mnie !
      saba.a@vp.pl ;)

      Usuń
  37. Zakochałam się w niej *_*
    Więc chętnie się dopisuję.

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się
    obserwuję :)
    profil na FB również polubiłam
    agnieszkazg@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałam zmienić maila z agnieszkazg@o2.pl na agoooooosia@gmail.com, dlatego w razie wygranej proszę o kontakt na tego drugiego maila :) lub też jeżeli to ja mam się skontaktować, to odezwę się również z drugiego maila :)

      Usuń
  39. Piękna bransoletka! Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    n.regina59@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. piekny cukierasek! nie moge przejsc obojetnie wiec zapisuje sie szybciutko i niecierpliwie czekam na losowanie:)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na CANDY do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja się na taką piękną wiosenną bransoletkę zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo chętnie zapisuję się :) I zapraszam do pozwiedzania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Również bardzo chętnie się zgłoszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. A co tam :) zostawię po sobie ślad ;) t.lewandowski2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. sprawdzę, czy szczęście mi dopisuję i ustawię się w kolejce :D
    moj blog: www.za-inspirowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna bransoletka! Ja też spróbuję swojego szczęścia :)
    E-mail: ewavewa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. przepiekna bransoletka, może sie poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne bransoletki.chętnie się piszę.Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Bransoletki są cudne, chętnie jedną przygarnę :).

    a.m.math@poczta.fm
    http://raeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ustawiam się w kolejce :) Zapraszam do mnie na solne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. I to jest straszne, bo nie wiem, która mi się bardziej podoba.. Obie są przecudne:)
    Miło mi się do Ciebie zapisać i zaglądać.
    Pozdrawiam,
    http://zenergii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Z przyjemnością dołączę do Twoich obserwatorów, a bransoletki są przecudne, więc staję w kolejce nadzieję mających :)
    japkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. obie bardzo mi się podobają,ale ta niebiesko-szara..... rewelacja! nie mogę się na nią napatrzeć, serio ;)))

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja staję w kolejce :)
    mój @ danielka.cz@o2.pl mam nadzieję że choć raz dopisze mi szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja się zapisuję bo bransoletki są cudne :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapisuję się ;) Banerek właśnie dodałam

    OdpowiedzUsuń
  58. Przepiękne bransoletki i na dodatek z moim ulubionym motywem- różyczkami! A już ta niebieska to prawdziwy majstersztyk! Pokornie :D się zapisuję!

    Pozdrawiam i gratuluję talentu!

    gwóźdź w herbacie

    gwozdzwherbacie@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. zapisuję się i ja, bo brasoletki są piękne
    Pozdrawiam
    http://agilion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ta miętowa jest cudna, więc się szybko zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  61. A mnie ucieszy którakolwiek. Obie sa takie wiosenne. Zapisuję się . Ola
    hawana-moon@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne rzeczy tworzysz obie branzoletki są cudne.
    To trudny wybór. Dam szczeście losowi jeśli wygram przyjmę tą którą dla mnie wybierzesz.
    www.anettaja.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. ustawiam się w kolejce :)
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. I ja się zapisuję, te bransoletki są cudne :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Basia ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. śliczne bransoletki!! szybko staję do kolejki, aby nie przegapić szansy na wygraną jednej z nich :) pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  66. oj jak fajnie byłoby mieć jedną na własność hmmm... cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  67. z chęcią miłą wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  68. W ostatniej chwilce dopadłam do kolejki po przepiękne bransoletki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczne bransoletki obie :)
    oczywiście zapisuję się :)
    http://zakatekjoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Bransoletka bardzo ładna! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję jako Katarzyna i zgłaszam się :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. какая прелесть! попытаю удачу - вдруг мне достанется что-то из этой красоты )) ну и с удовольствием становлюсь постоянным читателем! очень приятно было с Вами познакомиться :)
    http://alenannov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Prześliczne bransoletki z przyjemnością się zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  74. ale śliczności, no i skusiłam się, Zapisuję się na to boskie Candy.

    OdpowiedzUsuń
  75. I ja zgłaszam swój udział. Piękne te bransoletki :) Ostatnio kupiłam czerwony trencz i myślę, że ta czerwona bransa by mi do niego idealnie pasowała ;) Pozdrawiam serdecznie :)
    Dagmara

    rayla1986@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękne bransoletki, staję w kolejce:)
    http://arts-ooak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Jeszcze zdążyłem, fajnie byłoby wygrać takie cudo dla dziewczyny - ale by się ucieszyła:):)
    http://tribal-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Ojj jakie piękne chciałabym wygrać ale jestem pechowiec, ale spróbuję :) angelussgv@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękne bransoletki :) JA też się zapisuję!
    Pozdrawiam
    Malena
    lapkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Ustawiam sie w kolejce po te cuda :) Anula a moj meil to anka-1980@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Dziękuję bardzo ;) Bransoletka jest prześliczna!
    agabialun
    A.K.

    OdpowiedzUsuń