piątek, 12 czerwca 2015

Recenzja sklepu elizaart.pl

Dzień dobry piątkowo!

Dziś nie będzie biżuterii - mam za to dla Was post, który powstał całkowicie dzięki współpracy ze sklepem elizaart.pl!
Znacie ten sklep? Robicie tam zakupy? Muszę przyznać, że zanim otrzymałam wiadomość z propozycją nawiązania współpracy, nie zaglądałam do tego sklepu. Okazuje się, że było to wielkim błędem - znalazłam tam sporo rzeczy dostępnych w innych sklepach, ale w elizaart.pl są one tańsze! Z przyjemnością więc podjęłam się współpracy, której podstawą miało być otrzymanie "próbki" zawierającej elementy z ostatniej dostawy (zdjęcia tego, co otrzymałam od sklepu, znajdziecie poniżej). Ja jednak poszłam krok dalej - chciałam przetestować sposób składania zamówień, a przy okazji przejrzeć dokładnie ofertę sklepu (zwłaszcza, że już na pierwszy rzut oka zauważyłam kilka śliczności, co do których chciałam mieć pewność, że będą moje ;)). Koraliki, półfabrykaty i elementy ozdobne, które kupiłam, zobaczycie już w niedzielę w kolejnej Zakupowej niedzieli. :)

Tak jak wspomniałam - jednym z elementów współpracy było otrzymanie paczuszki od sklepu. Nie wiedziałam, co się w niej znajdzie - miałam tylko nadzieję, że coś fajnego i godnego uwagi. Nie pomyliłam się!

Sznurki, rzemienie, różnokolorowe półfabrykaty i koraliki, które otrzymałam od sklepu elizaart.pl

Sklep prezentuje się bardzo dobrze - jest jasno, przejrzyście i zachęcająco. Ceny są bardzo interesujące - za tę samą kwotę gdzie indziej nie dostaniecie tylu zawieszek w paczuszce. Asortyment wygląda interesująco - znajdziecie tam sporo rzeczy znanych z innych sklepów, a do tego bardzo dużo koralików, których nie widziałam nigdzie indziej! Różnorodnego towaru jest naprawdę mnóstwo, co widać po bardzo rozbudowanym i obszernym menu "Kategorie" - jest ono tak długie, że nie mieści się na ekranie. Na szczęście każda rzecz w sklepie trafiła do odpowiedniej kategorii lub podkategorii - naprawdę łatwo się połapać, gdzie co jest. Przeglądanie konkretnych produktów jest bardzo łatwe - zdjęcia są jasne, duże, wyraźne, a opis i wymiary dokładne. Dodawanie do koszyka jest bardzo wygodne i nie wymaga przeładowywania strony- produkty dodajesz do niego z poziomu strony kategorii. Uwielbiam to! Po zakończeniu przeglądania sklepu możesz w bardzo łatwy sposób edytować zawartość koszyka. A każde zakupy premiowane są punktami lojalnościowymi, a jeśli osiągniesz odpowiednią kwotę, masz też od razu możliwość skorzystania z rabatu - nie jest potrzebny żaden e-mail z tajnym kodem, znajdziesz go zaraz pod listą zakupów. Bardzo podoba mi się możliwość zapłacenia za zakupy poprzez PayU - jest szybciej, niż przelewem. Jedyne, czego mi brakuje, to tylko możliwości dostarczenia zakupów do paczkomatu (może kiedyś!). Robienie tu zakupów jest łatwe i przyjemne (niekoniecznie szybkie, bo można utonąć w mnogości towaru ;))! Mnie, koralikoholikowi, sklep i jego asortyment bardzo się podoba - jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie. Serdecznie polecam Wam elizaart.pl - nie mogę się nadziwić, że nigdy wcześniej tu nie byłam!
Poza zajrzeniem do sklepu świetnym pomysłem jest również zapisanie się do newslettera lub polubienie fanpage'a sklepu - nie umkną Wam wtedy informacje o darmowej wysyłce, nowej dostawie (sklep właśnie poszerzył asortyment o masy FIMO!) lub o aktualnie obowiązujących promocjach (a te są naprawdę świetne!).

Poniżej mam dla Was bardziej szczegółowe zdjęcia półfabrykatów i elementów, które otrzymałam od sklepu.

Rzemienie szyte - z jakiegoś powodu nigdy mnie takie rzemienie nie zainteresowały. I to był błąd! Te, które otrzymałam, są niesamowicie miękkie i przyjemne w dotyku, fajnie się prezentują i jestem pewna, że, choć są to rzemienie z skóry ekologicznej, biżuteria z ich wykorzystaniem będzie wyglądała świetnie! Dostałam rzemień fioletowy, kremowy, ciemnoszary, różowy-metaliczny oraz w wężowy, brązowy wzór.
Rzemienie plecione oraz okrągłe - ten wspaniały zestaw rzemieni to jedna z tych rzeczy, których nigdy nie jest za mało! Otrzymałam rzemienie plecione ze skóry ekologicznej: cienkie - neonowy żółty, ciemnoszary i czarny oraz gruby jasny, prawie biały, a do tego okrągłe rzemienie ze skóry naturalnej: ciemnoszary oraz ciemnoróżowy.
Rzemienie zamszowe - otrzymałam kolory: miętowy, szary oraz czarny i bardzo chętnie je wykorzystam!
Sznurki jubilerskie oraz gumka - otrzymałam białą gumkę powlekaną, czerwony sznurek jubilerski topliwy (idealny do shamballi!) oraz sznurki woskowane: cieniutkie - szary i pomarańczowy oraz grubszy czerwony - ich nigdy nie jest za mało! Kolory są piękne, intensywne, jakościowo też sznurki są świetne, na pewno się przydadzą i będą się wspaniale prezentować.
Siatka nylonowa - od dłuższego czasu przyglądałam się rurkom z nylonu - widziałam mnóstwo pomysłów i inspiracji, co można wykonać z tej siateczki, jednak nigdy nie zdecydowałam się na zakup. W paczce znalazłam siatkę czarną i białą - kolory idealne, by stworzyć pierwsze prace z jej wykorzystaniem! :) 
Koraliki szklane fasetowane - srebrne, niebieskie oraz wielokolorowe, nazwane peacock (benzynka). Piękne są te koraliki! Tak wspaniale się błyszczą, że oczu oderwać od nich nie mogę. :)
Półfabrykaty akrylowe platerowane - bardzo leciutkie, błyszczące, dopracowane i ładnie wykończone. Mimo iż to akryl, to każdy z elementów wygląda świetnie - nie ma odprysków, przebarwień, ani odstających kawałków tworzywa. Jestem bardzo ciekawa, jak ten materiał będzie zachowywał się podczas użytkowania. Co dokładnie dostałam? Przekładki na rzemienie w kolorze różowego złota, przekładki-oponki oraz zawieszkę serduszko w kolorze złotym, a do tego: zapięcie do rzemienia, nakładki-tuby i przekładki-kółeczka, kulki fasetowane oraz zawieszki w kolorze srebrnym.
Elementy ozdobne - trafiła do mnie paczuszka złotych ćwieków (czyżby ktoś w sklepie wiedział, jak intensywnie przeglądałam tę kategorię? :)), oraz mnóstwo elementów w kolorze srebrnym: rurki wygięte w łuk, zawieszki: czaszka, kotki, sowa, zegar niczym z obrazu Dalego i kotwica, a oprócz tego przekładki z kryształkami okrągłe oraz kwadratowe - z kryształkami bezbarwnymi oraz czarnymi. Każdy element jest wysokiej jakości, dokładnie i precyzyjnie wykonany i z chęcią go wykorzystam! :)
Półfabrykaty w kolorze srebrnym - otrzymałam również trochę typowo "technicznych" półfabrykatów - bez których nie da się nic stworzyć: 3 rodzaje łańcuszka, szpilki, haczyki oraz sztyfty do wklejania razem z silikonowymi barankami.

Ze wszystkiego, co otrzymałam od sklepu elizaart.pl jestem bardzo zadowolona - zawartość prezentu jest bardzo zróżnicowana, a każdy element jest piękny i wysokiej jakości. Choć jestem przekonana, że sama raczej nie wybrałabym żadnej z tych rzeczy, to na pewno stworzę z nich coś pięknego - efektami pochwalę się na blogu! 
Tymczasem bardzo dziękuję sklepowi elizaart.pl za wspaniały prezent i biorę się za tworzenie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz