czwartek, 25 stycznia 2018

Błękitna bransoletka z koralików od Koraliki.pl

Dzień dobry!
Dziś również mam dla Was bransoletkę, która powstała z koralików otrzymanych od sklepu Koraliki.pl

Błękitna bransoletka
Tak jak poprzednio - bransoletka powstała głównie z koralików superduo i kryształków firepolish, z z dodatkiem pastylek "candy", małych rombów i garścią drobnych koralików do uzupełnienia luk. Tym razem całość utrzymana jest w błękitnej kolorystyce.
Bransoletka składa się z:
- koralików Candy opaque sky blue
- koralików Rombów silky beads dia candy light blue
- koralików Matubo superduo: opaque shade grey, luster coating light blue
- kryształków firepolish: light cashmere ab, blue zircon, candy blue
- garści koralików drobnych błękitnych
- elementów wykończeniowych w kolorze srebrnym

Tak naprawdę bransoletka ta powstała wcześniej, niż jej oliwkowy odpowiednik, dlatego widzę w niej sporo niedociągnięć i przy najbliższej okazji uszyję ją od nowa - zachowując ten sam wzór. Bardzo ciekawie pracuje się z nićmi One-G. Są miękkie, dzięki czemu cała praca nie jest sztywna. Cała bransoletka jest lejąca i przepięknie układa się na nadgarstku. Są też przy tym bardzo mocne, nie udało mi się ich rozerwać, dzięki czemu bransoletki na pewno się nie rozpadną.

Jak Wam się podoba błękitna wersja tej bransoletki? Ja mam ochotę na więcej! Planuję więc już kolejne kolory, mam tylko nadzieję, że znajdę czas niezbędny na ich uszycie.

Ponownie dziękuję sklepowi Koraliki.pl za możliwość uszycia tej pięknej bransoletki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz