środa, 28 lutego 2018

Bransoletka Dust - biała z niebieskimi chwostami

Cześć!
Jakimś dziwnym zrządzeniem losu od bardzo dawna nie było na blogu żadnej bransoletki z siatki. Ostatni taki wpis pojawił się w kwietniu(!), a ja mam do pokazania tyyyyyle bransoletek tego typu...! W dodatku mamy ostatni dzień lutego, więc tym bardziej chcę Ci pokazać bransoletkę tak bardzo zimową i mroźną, jak temperatura za oknem.

Bransoletka Dust - biała z niebieskimi chwostami
Najpierw powstała baza - białe, delikatnie perłowe drobne koraliki wsypałam do siatki i... trochę utknęłam z nadmiaru pomysłów na ozdobienie tej bransoletki. Pomyślałam o kolorowych koralikach, metalowych zawieszkach, różnokolorowych chwostach... Pasowało mi do tej bazy tyle dodatków, że postanowiłam zrobić jeszcze kilka białych bransoletek, by wszystkie te pomysły wykorzystać.
Ostatecznie do tej pierwszej wersji dobrałam chwosty w dwóch odcieniach niebieskiego, zrobione z nici nylonowych. Powstała zimowa, lekka i delikatna bransoletka.

Bransoletka jest dostępna.
W dalszej części postu znajdziesz więcej zdjęć.
Bransoletka powstała z:
koralików drobnych białych, perłowych - Opaque Lustered White
białej siatki jubilerskiej
chwostów z nici nylonowych
elementów wykończeniowych metalowych, w kolorze srebrnym

Długość bransoletki: 19,5 cm
Jak Ci się podoba takie wydanie bransoletki z siatki? Koniecznie daj znać w komentarzu!
Do zobaczenia na facebooku oraz instragramie i do napisania niedługo

2 komentarze:

  1. W moim przypadku gdy mówimy o robieniu własnych przedmiotów jubilerskich to zawsze wykorzystuję elementy z półfabrykatów z https://pl.silvexcraft.eu/ oraz wiem, iż z pewnością kupię to co jest mi potrzebne. Przecież chodzi o to, aby wykonywać własnoręcznie jakieś ładne naszyjniki, które są w końcu ponadczasowe gdyż nikt takich samych nie będzie miał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka wygląda super. Ja bardzo lubię srebrną biżuterię od apart.pl/swiat/ekspert/ekspert-w-bizuterii/srebro i mam jej sporo w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń