poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Kolczyki dla miłośników kawy

Witaj serdecznie!
Nadszedł pierwszy poniedziałek ostatniego roku mojej 20-letniości i na razie trochę to do mnie nie dociera. Dla rozbudzenia mam kolczyki idealne - w kolorze kawy, z kuleczkami ozdobionymi drobnymi koralikami kojarzącymi się z ziarenkami kawy.
Główny element kolczyków stanowią kulki ozdobione drobnymi koralikami szklanymi w tonacji beżowo-brązowej kupione 2,5 roku temu (tutaj jest post zakupowy, w którym o nich pisałam) i do tej pory nie miałam na nie pomysłu - aż do teraz!

Kawowe kolczyki

Kolczyki są dostępne!

Koraliki modułowe oklejone koralikami drobnymi
Koraliki szklane
 w kolorze bursztynowym i bursztynowo-brązowym
Elementy ozdobne i wykończeniowe w kolorze srebrnym

Długość kolczyków to ok. 6,5 cm
Co myślisz o takiej wersji kubka kawy z mlekiem?
Życzę Ci cudownego tygodnia i do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz