środa, 12 kwietnia 2017

Bransoletka Dust - fioletowa z chwostem

Dzień dobry!
Wiosna znów od nas uciekła, w Poznaniu całe niebo zasnute chmurami i jest nie aż tak przyjemnie. Na poprawę humoru mam więc delikatną fioletową bransoletkę z siateczki. Stworzyłam ją dawno, dawno temu - wtedy, gdy powstała cała masa pozostałych kolorów i wzorów.
Wybrałam fioletowe koraliki, wsypałam je do mojej ulubionej szarej siateczki, wybrałam i zamontowałam przekładkę, zamknęłam całość końcówkami i... utknęłam. Zupełnie nie miałam pomysłu, jaką zawieszką ozdobić tę bransoletkę. Wybrałam i założyłam nawet jakieś serduszko, ale ani trochę mi to nie odpowiadało. I wtedy zaczęły przychodzić paczuszki z moimi chwostami. Bardzo szybko wybrałam jeden z nylonowych chwościków, wkleiłam go w metalową końcówkę, dobrałam koraliki oraz pozostałe elementy - i z tego wszystkiego stworzyłam zawieszkę idealną.

Tak oto powstała kolejna bransoletka z serii Dust - fioletowa z chwostem

Bransoletka jest dostępna!

 szara siateczka jubilerska
koraliki drobne TOHO w kolorze Lt Lilac, pastelowe, zmrożone
chwost z nici nylonowych wrzosowy
kuleczka howlitu fioletowego oraz szklany kryształek-oponka w kolorze fioletowo-złotym
przekładki - ze wzorem i podwieszką oraz z kryształkami - w kolorze srebrnym
elementy wykończeniowe metalowe w kolorze srebrnym
Jak Ci się podoba podoba połączenie bransoletki z siatki z chwostem? Wg mnie te dwa elementy idealnie się uzupełniają i mam zamiar wykorzystywać ten miks częściej.
Życzę Ci miłego popołudnia i do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz