niedziela, 20 lipca 2014

Zakupowa niedziela - Kramart

Późnym wieczorem, w czwartek 1,5 tygodnia temu złożyłam jednocześnie 3 zamówienia - w kolejnych zakupowych niedzielach pokażę je Wam wg kolejności, w której trafiły w moje ręce. :)

Okazuje się, że pod Poznaniem chowa się jeszcze kilka sklepów z koralikami i półfabrykatami - Kramart, w którym zrobiłam jedne z czwartkowych minizakupów, ukrywa się w Czerwonaku - zaledwie 20 km ode mnie. :) Jestem bardzo zadowolona z tej kooperacji - sklep nie wysłał mi żadnego maila, ale za to już w poniedziałek rano odebrałam od listonosza kopertę z koralikami. Zamówienie, jak widać, było malutkie - z oferty Kramartu wybrałam tylko to, czego potrzebowałam. No, dobrze, te koraliki oklejone malusieńkimi koralikami nie były moją pierwszą potrzebą :) Jestem bardzo zadowolona z jakości koralików i realizacji zamówienia. Co prawda miałam nadzieję, że te bladozielone kuleczki będą bardziej zielone, ale piękny fiolet drugiego sznura skradł moje serce i wszystko zrekompensował. 

Całe ogromne zakupy w Kramarcie prezentowały się tak:

 Koraliki modułowe oklejone koraliczkami w kolorze antycznego złota:
Jasnozielone koraliki z matowego szkła:
Koraliki ze szkła matowego w pięknym, fioletowym odcieniu:
Każde zdjęcie jest inaczej oświetlone - mój aparat najwidoczniej nie lubi koralików w tak kontrastowych kolorach i pogubił się w naświetlaniu...

A Wy znałyście wcześniej Kramart? :)

3 komentarze:

  1. Ja nie znam tej firmy, poczytam sobie ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy :3 ja też nie znam tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie znam firmy, ale zakupy myślę, że udane :)

    OdpowiedzUsuń