poniedziałek, 20 marca 2017

Wiosenna bransoletka

Dzień dobry bardzo, bardzo słonecznie i wesoło!
Dziś pierwszy dzień wiosny, dokładnie o 11:29 Słońce przekroczyło niebieski równik w Punkcie Barana, co oznacza oficjalne nadejście astronomicznej ciepłej pory roku. Czekałam na ten moment od października i w tej chwili mam ochotę śpiewać wraz z Markiem Grechutą...
Wiosna, ach to Ty!


Poza piosenką mam dziś dla Was bardzo wiosenną bransoletkę. Jest to swego rodzaju biżuteria z serii na nowo - czarno-kremowe koraliki fimo wykorzystane w tym projekcie zostały "odzyskane" z tego postu - dokładnie z bransoletki i pierwszej pary kolczyków. W związku z tym, że te odzyskane koraliki stanowią tylko mały dodatek do dzisiejszego projektu, to coś więcej na ten temat napiszę przy okazji publikowania zdjęć bransoletki, w której wykorzystałam większą ich ilość.

Wiosenna bransoletka

Bransoletka jest dostępna!

Czerwone różyczki z żywicy
Szklane koraliki matowe
 zielone
Akrylowe kwiatuszki jasnozielone
Koraliki fimo czarno-kremowe
Elementy wykończeniowe srebrne
Bransoletka ta jest dość wyjątkowa w mojej kolekcji - nie jest symetryczna, a liniowa. Różyczki układają się od największej do najmniejszej, co daje ciekawy efekt kwiatów rosnących na gałązce.
Te zielone kwiatuszki wg mnie wyglądają idealnie jak młode liście, a koraliki fimo przełamują monotonię i dodają całości charakteru. A co Ty myślisz o tej bransoletce?
Życzę Ci cudownej wiosny i do napisania niedługo! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz