niedziela, 26 marca 2017

Zakupowa niedziela - Manzuko

Witaj w tę piękną niedzielę!
Choć spaliśmy dziś godzinę krócej, to mam nadzieję, że dzień będzie dla Ciebie udany i pełen owocnego wypoczynku. Ja akurat dzisiejsze popołudnie spędzę w pracy, ale mam przed sobą kilka dni na odpoczynek i prace ręczne.

By mieć na czym pracować, postanowiłam po raz kolejny uzupełnić zapasy w rzeczy wręcz mi niezbędne... Mam na myśli, oczywiście, kolejną porcję chwostów! Tym razem zawędrowałam w tej sprawie do Manzuko.com. Dawno mnie tam nie było, przejrzałam więc całe mnóstwo kategorii, w których znalazłam same skarby, wybrałam dla siebie (coś za duże) co nieco i prawie natychmiast przesyłka trafiła w moje ręce. Jest to kolejny sklep, który działa fenomenalnie i bardzo dba o zadowolenie klienta. Wszystko, co otrzymałam, jest naprawdę piękne i świetnej jakości, idealnie takie jak na zdjęciach (choć, jak zwykle, zaskoczyły mnie małe rozmiary koralików ceramicznych, ale to mój stały błąd). Polecam serdecznie ten sklep, ja nie mogłam z niego wyjść! :)

Tak prezentuje się wszystko, co znalazłam w przesyłce:
Uwaga! W dalszej części postu znajdziesz duuużo zdjęć!

W sklepie Manzuko znalazłam dużo chwostów z rzemienia z końcówkami w kolorze starego złota (takich nie widziałam nigdzie indziej!), wzięłam też trochę takich ze srebrnym wykończeniem i nylonowych bez żadnej metalowej końcówki również, do tego skusiły mnie swoją urodą przepiękne koraliki ceramiczne (kolejna myśl "chcę je wszystkie!", ale tym razem udało mi się powstrzymać i jest nadzieja, że nie wykupię całego asortymentu...), nie zapomniałam też o metalowych elementach wykończeniowych - kupiłam zaciskane końcówki, przekładki i nakładki oraz trochę zawieszek w srebrnym kolorze. Sporo tego wyszło, ale jestem baaaardzo zadowolona z moich wyborów.

Chwosty - ostatnio to już pewniak przy każdych zakupach. Tylko w tym sklepie widziałam chwosty z brązowym wykończeniem. Są piękne!
Chwościki nylonowe - pewnie któryś z kolorów powtarza się z tym z poprzednich zamówień, ale to nic - też się przyda! Śliczne są i mięciutkie te puchate ogonki!
Chwosty z rzemienia ze srebrnym wykończeniem - starałam się nie dublować kolorów z już posiadanymi, ale troszkę mi nie wyszło... Ten dłuższy czerwony chwost został kupiony dla Mamy, wyróżnia się ogromnie swoją wielkością (ma 56 mm - te małe mają 43 mm) i dzięki temu wiem, że do bransoletek się nie nadaje.
Chwosty z wykończeniem w kolorze starego złota - piękne są! Połączenie koloru końcówki z zielenią czy odcieniami niebieskimi wspaniale się prezentuje. 
Koraliki ceramiczne - mignęło mi niedawno zdjęcie bransoletek zrobionych właśnie z koralików ceramicznych kupionych w Manzuko i zapragnęłam wtedy też takie zrobić. Nie wiedziałam tylko że w sklepie znajdę kilkaset pięknych kolorów w różnych wielkościach, a do tego niektóre jeszcze ze wzorami! Bardzo się ograniczałam wchodząc w tę kategorię (w końcu przyszłam głównie po chwosty), jednak przed niektórymi koralikami nie mogłam się powstrzymać. Obawiam się, że żadne z moich zdjęć nie oddaje nawet 10% uroku tych koralików...
Koraliki ceramiczne ze wzorem - uwielbiam takie koraliki! Są piękne i pięknie się komponują w bransoletkach. Miałam nadzieję, że te urocze fioletowe maleństwa będą troszkę większe, ale to nic - znajdą swoje miejsce. Już mam ochotę na więcej takich zdobionych kuleczek!
Koraliki ceramiczne pastelowe - kuleczki o wielkości 8 mm, porcelanowe, pięknie odbijające światło, w delikatnych, pastelowych kolorach. Są mniejsze, niż się spodziewałam, ale może właśnie dzięki temu prezentują się tak wspaniale i jestem pewna, że każda bransoletka z nimi będzie prezentować się spektakularnie i idealnie wiosennie.
Koraliki ceramiczne o mocnych kolorach - takie bardziej zdecydowane kolory też świetnie się prezentują. Te koraliki również mocno odbijają światło, pięknie się błyszczą i prezentują wspaniale. Każdego koloru mam tylko po kilka sztuk, będą więc raczej stanowić dodatek, niż główny element.
Koraliki ceramiczne matowe - koraliki, które nie błyszczą aż tak, a mimo to są tak samo urocze i piękne. Są cudowne i chętnie stworzę z nich coś w sam raz na wiosnę.
Elementy metalowe - wybrałam coś w każdym z kolorów. Głównie szukałam odpowiednich końcówek zaciskowych, ale wybrałam też trochę różnego rodzaju ozdób.
Elementy w kolorze starego złota - tu wybrałam te poszukiwane końcówki, które i tak okazały się być ciut za małe, wybrałam też przekładki na rzemienie i sznurki, śliczne nakładki - kwiatuszki i zawieszkę, którą muszę "oddać" bransoletce sprzed lat, która straciła ją na rzecz innego projektu.
Elementy w kolorze złotym - tutaj też punktem wyjścia były zaciski - krokodylki. Jakiś czas temu kupiłam sporo takich zakończeń, ale dość celowo nie wybrałam tych najmniejszych - uznałam, że nie przydadzą się. Szybko tego pożałowałam, naprawiłam więc swój błąd. Do tego małe prościutkie czapeczki na koraliki i małe, urocze listki.
Elementy ozdobne w kolorze srebrnym - takich ozdób nigdy za wiele. Wybrałam trochę przekładek, a do tego zawieszki - kotki, "twarze Posejdona", spore liście i większe zawieszki 3D - kwiatek i duża kulka w piękny wzór. Takich zawieszek jeszcze nie miałam!
Elementy wykończeniowe w kolorze srebrnym - te same końcówki, co w pozostałych kolorach, również ciut za małe do konkretnej bransoletki i do tego gładkie czapeczki do koralików - małe i jeszcze mniejsze. Taka bardzo podstawowa baza.
Jak zazwyczaj - paluszki mnie świerzbią, żeby tworzyć, tworzyć, tworzyć...!
A jak Tobie podobają się te śliczności?
Cudownego dnia i do napisania!

6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za tak miłą opinię dla naszego sklepu, staramy się by produkty w zgromadzone w manzuko.com, cieszyły oko przed użyciem ich w Waszej biżuterii i tym bardziej kiedy już staną się częścią Waszego biżuteryjnego projektu. W przypadku, kiedy jak powyżej macie wątpliwości co do rozmiarów i tego czy coś z czymś pasuje mam dwie porady: 1. Śmiało dzwońcie i pytajcie, nam łatwiej podejść do półki i porównać dwa produkty, dopasować końcówkę do sznurka, czy kolory - chętnie pomagamy; w kwestii rozmiarów - rysujcie na kartkach w kratkę, po krótkim czasie będziecie mieć miarkę w oczach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Manzuko? Świetny sklep! Duży asortyment i na prawdę przepiękne rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wybór,świetna jakość.Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aksamitni i Niezawodni :)
    Klasa sama w sobie :)
    Gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aksamitni i Niezawodni :)
    Klasa sama w sobie :)
    Gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z takich pół fabrykatów musi wyjść piękna biżuteria...:)
    Sklep manzuko jak najbardziej na TAK
    Gorąco polecam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń