poniedziałek, 6 marca 2017

Bransoletka Dust - różowa z donutem

Dzień dobry!

Jak się masz w ten piękny poniedziałek? U mnie, w Poznaniu dziś wspaniałe słońce, a do tego mam dzień wolny od pracy, chciałbym więc poświęcić go na koraliki. Tymczasem Ciebie zostawiam ze słodziutką bransoletką...

Bransoletka Dust - różowa z donutem
Bransoletkę tę zrobiłam z mojej ulubionej szarej siatki jubilerskiej i jasnoróżowych, delikatnych, błyszczących drobnych koralików. Wykończyłam ją elementami w kolorze srebrnym, a dla ozdoby przywiesiłam modelinowego donuta zrobionego dla mnie przez Natajkę (taki donut pojawił się już w tej multikolorowej bransoletce). Całość stworzyła słodki, niezobowiązujący dodatek na co dzień.

Bransoletka jest dostępna tutaj.
W dalszej części postu znajdziesz więcej zdjęć!

Szara siatka jubilerska
Jasnoróżowe koraliki drobne
Donut z modeliny
wykonany przez Natajka.pl
Elementy wykończeniowe
 w kolorze srebrnym
Jak Ci się podoba taka wersja bransoletki z siatki i ten słodki dodatek?
Życzę Ci wspaniałego dnia i cudownego, słonecznego tygodnia! Do zobaczenia niedługo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz