piątek, 10 marca 2017

Na nowo - granatowa bransoletka modułowa

Dzień dobry!
Dziś, z okazji piątku, mam dla Ciebie post z serii "na nowo" - cykl ten służy do pokazania przeróbek starszej biżuterii na coś zupełnie nowego. Czasem są to zmiany czysto kosmetyczne, drobne poprawki. Częściej jednak oznacza to całkowitą zmianę wyglądu bransoletki czy kolczyków - wykorzystanie głównych elementów poprzedniej wersji, zmianę struktury czy wzoru, dołożenie czegoś nowego w mniejszej bądź większej ilości...

Tym razem stworzyłam na nowo tę granatową bransoletkę, która swoją premierę miała na blogu dokładnie 4 lata temu (jak ten czas leci...!).

Granatowa bransoletka modułowa

Bransoletka jest dostępna!

W dalszej części postu znajdziesz więcej zdjęć nowej wersji bransoletki i opis dokonanych zmian.

Z poprzedniej bransoletki nie zachowało się zbyt wiele - pozostały tylko koraliki modułowe, akrylowe kryształki oraz zgadza się kolor sznurka bawełnianego (ale musiałam użyć go tym razem dużo więcej). Rzemień pleciony oplotłam makramą ze sznurka, nanizałam koraliki modułowe (aż 7 - zamiast zaledwie 3), doczepiłam pomiędzy nimi większą ilość akrylowych kryształków, dopasowałam do tego mięciutki rzemień pleciony, a jako ozdobę użyłam zawieszkę "płynący zegar" prosto z obrazu Salvadora Dali. Całość zamknęłam "krokodylkami" i innymi elementami w kolorze srebrnym.
Teraz wg mnie jest o wiele ładniej i ciekawiej. A co Ty o tym myślisz? :)
Tymczasem do napisania niedługo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz