czwartek, 2 marca 2017

Bransoletki Dust - miedziane z zawieszkami

Dzień dobry już w marcu!

Cieszę się, że Cię tu widzę, bo mam dla Ciebie po raz kolejny aż dwie bransoletki. Ponownie są to bransoletki z serii Dust - czyli wykonane z siateczki jubilerskiej wypełnionej drobnymi koralikami.
Tym razem zastosowałam dokładnie te same koraliki - Seed Beads w kolorze "smoky topaz", czyli takim brązowo-miodowo-karmelowym. Obydwie bransoletki wykończyłam w tym samym kolorze, na złoto. Główną cechą różniąca je od siebie jest kolor siatki jubilerskiej - w jednej użyłam białej, w drugiej - szarej. Efekty zobaczysz na zdjęciach.

Bransoletki Dust - miedziane
W dalszej części posta znajdziesz więcej zdjęć i opisu.

Bransoletka Dust miedziana z gwiazdką
Do jej wykonania użyłam koralików drobnych w odcieniach miodu, białej siatki jubilerskiej, wykończyłam ją elementami złotymi i ozdobiłam złoto-czarną gwiazdką. Biała siatka niestety przyćmiła koraliki i wybija się na pierwszy plan, niemniej widać spod niej piękne, złocisto-brązowe koraliczki.
Bransoletka jest dostępna.
Bransoletka Dust miedziana z zawieszką z napisem "love"
Do jej wykonania użyłam koralików drobnych w odcieniach miodu, szarej siatki jubilerskiej, wykończyłam ją elementami złotymi i ozdobiłam złoto-białą zawieszką. Szara siatka sprawdziła się o wiele lepiej w połączeniu z tymi koralikami, nie przysłoniła i nie gra pierwszych skrzypiec. 

Bransoletka jest dostępna.
Stworzenie tych bransoletek było swego rodzaju eksperymentem.
Chciałam sprawdzić, w jaki sposób zmieni się wygląd bransoletek wykonanych z tych samych koralików, gdy zmieni się kolor siatki? Czy będzie to widoczne na zdjęciach? Czy ma to istotny wpływ na wygląd całości? Okazuje się, że siatka zmienia wszystko! I wybranie odpowiedniej, najbardziej pasującej do reszty użytych elementów, ma ogromne znaczenie.
Potwierdziło się przy tej okazji to, co zauważyłam już wcześniej - najbardziej uniwersalna jest siatka szara. Nie zasłania sobą koralików znajdujących się wewnątrz niej, nie zmienia ich koloru, nie wybija się na pierwszy plan.
Mam jeszcze trochę różnokolorowych siatek do wykorzystania, ale przy okazji najbliższych zakupów na pewno uzupełnię zapas siatki szarej. By na pewno nigdy mi jej nie zabrakło! :)
A Ty co myślisz o tych bransoletkach i moich małych "badaniach"? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz