środa, 21 września 2016

Multikolorowa bransoletka z donutem

Witajcie słonecznie!
W Poznaniu dziś wspaniała pogoda - świeci słońce i jest bardzo ciepło. Jednak lato nie chce nas jeszcze tak całkiem opuścić. By nie tracić dnia, zostawiam Was tylko z kilkoma zdjęciami bardzo kolorowej i słodkiej bransoletki z donutem i biegnę korzystać z pogody! :)

Kolorowa bransoletka z donutem*
Kolorowe szklane kuleczki w kolorach pastelowych dobrałam i połączyłam w zgrabną bransoletkę oraz ozdobiłam malutkim donutem wykonanym z modeliny fimo. Donut (i to nie tylko ten jeden) został wykonany dla mnie przez Natalię z Natajka.pl. Serdecznie polecam Wam ten sklep oraz wspaniałe modelinowe wyroby Natalii! Są to małe cudeńka, wykonane z niezwykłą dbałością o szczegóły i wyglądające jak prawdziwe. Aż chce się je schrupać!
Na zamówienie mogę wykonać podobną bransoletkę.

Kolorowe szklane kuleczki
Modelinowy donut
 made by Natajka
Elementy metalowe w kolorze srebrnym
Jak Wam się podoba taka kolorowa bransoletka? Mam jeszcze kilka donutów w różnych kolorach i bardzo mocno zastanawiam się, z czym je połączyć.
Tymczasem życzę Wam słonecznego dnia i do napisania! :)

1 komentarz: