środa, 12 października 2016

Szmaragdowa bransoletka

Dzień dobry (mimo wszystko)!
Potworne zimnisko, paskudny wiatr i padający co chwilę deszcz kompletnie mnie rozmemłały. Taka chandra mnie dopadła, że nie wiem, co ze sobą zrobić.

Na szczęście mam co Wam pokazać, by nadać tym szarym dniom trochę barw - dziś piękna, elegancka butelkowa zieleń. Byłam przekonana, że zrobiłam kiedyś bransoletkę w podobnej kolorystyce, przekopałam całego bloga wzdłuż i wszerz w jej poszukiwaniu, ale nie znalazłam absolutnie nic podobnego. Same zobaczcie poniżej jaki ten kolor jest wspaniały i jaki w nim drzemie potencjał!

Szmaragdowa bransoletka

Bransoletka jest dostępna!

 Kryształki szklane w kolorze szmaragdowym/butelkowej zieleni
Rzemień naturalny ciemnozielony
Rzemień ekologiczny szary pleciony
Wszystkie dodatki metalowe w kolorze starego złota
Jak Wam się podoba taka porcja eleganckiej zieleni na jesień?
Na dziś to tyle ode mnie, a już od następnego postu ruszamy z bransoletkami z siatki jubilerskiej! Do napisania więc i pięknej środy życzę!

1 komentarz:

  1. Cudowny kolor, uwielbiam taki szmaragdowy odcień zieleni, idealny na jesień. :D

    OdpowiedzUsuń