środa, 19 października 2016

Bransoletka Dust - Podniebne marzenia

Witajcie środowo, dzień dobry!
Zaczęłam swój urlop i przyjechałam d domu rodzinnego. Niestety Żerków nie przywitał mnie pogodą zachęcającą do spacerów, ale mam mnóstwo innych pomysłów na odpoczynek.

Dziś mam dla Was kolejną bransoletkę z serii Dust - tym razem utrzymaną w tonacji granatowo-złotej. Zastosowałam te same granatowe koraliki, które mogliście też zobaczyć w poprzednim poście, jednak tym razem użyłam szarej siatki - dzięki temu bransoletka od razu wygląda zupełnie inaczej! Zdecydowałam się również dobrać dodatki w postaci charmsów. Przeglądając zawieszki i charmsy znalazłam ten trójkolorowy balon. Dołączyłam do niego gwiazdkę i już mamy bransoletkę o lataniu balonem, odrywaniu się od ziemi i marzeniach. Charmsy zdeterminowały kolorystykę całości, stąd złote wykończenie bransoletki.

Bransoletka Dust Podniebne marzenia

Bransoletka jest dostępna!

 Jasnoszara siatka jubilerska
Koraliki drobne hex
 granatowe
Charmsy i pozostałe dodatki metalowe w kolorze złotym
Jak Wam się podoba taka wersja bransoletki z siatki? Chcę jeszcze poeksperymentować z dodatkami i sama jestem ciekawa, co mi z tego wyjdzie. :)
Życzę Wam miłego dnia i do napisania!

2 komentarze: