niedziela, 28 sierpnia 2016

Zakupowa niedziela - pasart ponownie

Witajcie w ponownie pasartowej zakupowej niedzieli!

Po kilkunastu dniach od poprzedniego zamówienia (z poprzedniej zakupowej niedzieli) dokonałam kolejnych, mniejszych tym razem, zakupów - wybrałam jeszcze kilka kolorów koralików drobnych oraz nowość w sklepie - koraliki Milly. Zależało mi głównie na szarych i czerwonych kuleczkach, które mają matowe wykończenie - zostałam poproszona o bransoletkę w takich kolorach, skusiłam się również na małe czarne szklane kryształki.
Niestety, gdy odebrałam to zamówienie, okazało się, że drugi raz z rzędu czegoś w paczuszce brakuje. Poprzednio brakowało paczki złotych końcówek do wklejania, tym razem - ciemnozielonych koralików drobnych. Wcześniej to zignorowałam, ale tym razem wysłałam do sklepu wiadomość z dokładnym opisem sytuacji. Pasart zareagował wzorowo - sklep natychmiast przeprosił, obiecał dosłanie brakujących elementów z obydwu przesyłek oraz dołączenie prezentu na przeprosiny. Już po kilku dniach miałam wszystko w swoich rękach - na końcu postu dołączam zdjęcia braków oraz gratisu. Teraz już zapraszam do zdjęć!

Tak prezentują się całe zakupy z aktualnego zamówienia:

 Koraliki drobne oraz TOHO - po raz pierwszy kupiłam koraliki TOHO i jestem bardzo zadowolona z ich kolorów oraz wyglądu. Jakość ich wykonania jest świetna, dlatego nie dziwię się, że są tak chwalone przez osoby beadingujące. Poza TOHO dokupiłam też 2 odcienie miodowych koralików - bardzo podoba mi się ich kolor i mam pomysł, by pomieszać je ze sobą.
 Końcówki do wklejania srebrne i złote - o średnicy wewnętrznej 8,5 mm - idealne do wykańczania siatek nylonowych.
 Szklane koraliki Milly - bardzo dobrej jakości, kuleczki są delikatnie matowe, kryształki delikatnie błyszczą. Z kuleczek już powstała bransoletka, a jeszcze bardzo dużo mi ich zostało.
A teraz już zdjęcia zawartości tej dosłanej przesyłki.
Elementy, których brakowało w poprzednich paczuszkach
 - końcówki do wklejania w kolorze złotym oraz ciemnozielone koraliki TOHO.
 Gratis od sklepu - 3 kolory drutu pamięciowego oraz różnokolorowe koraliki drobne. Dostałam 3 gotowe zestawy kolorystyczne, tak jak widać na zdjęciach - koraliki zostały idealnie dopasowane do drutu.

Mam teraz takie mnóstwo drobnych koralików, że muszę coś z nimi zrobić!
Jak dwukrotnie poprzednio - jestem bardzo zadowolona z jakości koralików oraz obsługi sklepu i serdecznie polecam Pasart.pl!

1 komentarz:

  1. Dzięki Marta! Bardzo fajny wpis :). Nawet jak nabroiliśmy, to najważniejsze że jesteś zadowolona :). Pozdrawiam ciepło z pasartu!

    OdpowiedzUsuń