niedziela, 21 sierpnia 2016

Zakupowa niedziela - pasart

Witajcie w pierwszej od dawna zakupowej niedzieli!

Poprzednia zakupowa niedziela pojawiła się na blogu pod koniec zimy, teraz mamy końcówkę wakacji. Czas leci jak szalony, aż nie mogę w to tempo uwierzyć. Już jutro zaczynam wakacyjny urlop - jak zwykle mam na ten czas ogrom planów - oby udało mi się zrealizować choć ich część.

Dzisiejszy post będzie pierwszą częścią zakupów dokonanych dwukrotnie w krótkim czasie w sklepie Pasart.pl - nie chciałam, by wyszedł za długi, dlatego go podzieliłam. Zapisanie się do newslettera sklepu jest co najmniej niebezpieczne! Pasart bardzo często organizuje promocje i obniżki, a do tego mają dużo ciekawych i kuszących dostaw, którym nie mogę się oprzeć. W przypadku tych pierwszych, dzisiaj pokazywanych, zakupów ponownie załapałam się na noc zakupów i rabat, nawybierałam więc sporo elementów metalowych i ozdób. Skusiłam się też na kilka kolorów i rodzajów koralików drobnych oraz siatek nylonowych - mam bardzo poważne (choć długofalowe...) plany wykonania bransoletek z siatki, a cały czas brakowało mi wypełnienia.

Tak prezentują się całe zakupy z tego zamówienia:
Elementy metalowe srebrne, złote i stare złoto - kuleczki diamentowe i gładkie, ogniwka, malutkie zaciski oraz łapaczki w moim ulubionym kształcie.
Przekładki, nakładki, przekładki z podwieszką i końcówki do wklejania - ponownie we wszystkich metalowych kolorach, a do tego jeszcze czarne przekładki z cyrkoniami.
Siatki nylonowe do bransoletek - błękitna, niebieska, brzoskwiniowa i szara.
Cała kolekcja koralików drobnych - idealne do bransoletek z siatki.
Koraliki transpared frosted - matowe, jakby zamrożone, w pięknych intensywnych barwach. Idealne do mieszania kolorów.
Koraliki z wykończeniem błyszczącym - małe oraz wydłużone, srebrzyste - również idealne do bransoletek z siatki.
Sznurki, mnóstwo sznurków! Woskowane i powlekane. Aż nie wiem, co z tym ogromem metrów zrobię...

Od czasu odebrania tej przesyłki podziwiam te koraliki - ach! Tymczasem to wszystko, za tydzień zaprezentuję drugą część zakupów z Pasart.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz