niedziela, 13 lipca 2014

Zakupowa niedziela - ŚwiatKoralików2

Przez kilka lat żyłam w całkowitej i błogiej nieświadomości. Zupełnie nie zdawałam sobie sprawy, jak blisko mnie znajduje się raj...
Przez przypadek, gdy szukałam elementów do tej biżuterii, pomyślałam, że może w Poznaniu jest jeszcze jakiś sklep z przydasiami, o którym nic nie wiem, a znajdę tam wszystko, czego potrzebuję? Po wpisaniu odpowiedniego hasła w okienko u wujka google, pojawił się na liście wyników temat z forum. Przeczytałam tam, iż kawałeczek za Poznaniem znajduje się sklep detaliczny z półfabrykatami, koralikami i innymi przydasiami - Świat Koralików 2 (i hurtownia Świat Koralików)! Dotąd znałam ten sklep tylko z nazwy, wiedziałam również, że jaka jest minimalna kwota zamówienia w hurtowni, nigdy jednak tam nie zaglądałam. A okazało się, że jest to zagłębie wszystkiego, czego możecie potrzebować - kamienie, wszelkiej maści koraliki szklane, półfabrykaty, filc, dodatki do decoupage'u, masy do modelinowania i wiele, wiele innych...! Po kilku chwilach na stronie sklepu uciekałam stamtąd gdzie pieprz rośnie - mogłabym tam wydać niemałą fortunę! :)
Jednak, niestety i mimo wszystko, nawet w sklepie z tak ogromnym wyborem czegoś może nie być. Biżuteria marynarska wymaga co najmniej trzech różnych kształtów dodatków, a z zawieszek w kolorze starego złota znalazłam w Świecie Koralików tylko stery - z tego powodu wybrałam się na zakupy "na mieście" opisywane przed tygodniem. Długo zastanawiałam się, czy nie podjechać osobiście do sklepu, by zrobić zakupy samodzielnie, ale uznałam, że wyprawa ta trwałaby zbyt długo (a popołudniu trzeba było iść do pracy) oraz byłaby bezpośrednim wystawieniem mojego portfela na niebezpieczeństwo. Zdecydowałam się na zakupy przez internet. Wybrałam brakujące mi stery, trochę zakładek do książek (piękne, w ciekawe wzory i tanie!) oraz nakładek i końcówek do rzemieni - ponownie niewiele, bo przecież ja naprawdę już niczego więcej nie potrzebuję! :) Zamówienie złożyłam w poniedziałek wieczorem i... tym momencie sklepowi należą się ogromne gratulacje za profesjonalne podejście -  już następnego dnia przed południem zyskało status ono "w trakcie realizacji", a po południu - "wysłane"! W środę przed południem otwierałam listonoszowi drzwi i nie mogłam uwierzyć, że to już! Te kilka zł wydanych na przesyłkę było najlepiej wydanymi pieniędzmi w historii zakupów przez internet. :) Tyle samo kosztowałaby mnie wyprawa do Janikowa samochodem (+ czas i pośpiech), a tu przesyłka już w moich rękach. Brawo! Byłam i nadal jestem zachwycona. :) Do tego zawartość paczki piękniejsza niż na zdjęciach - gdyby nie to, że za chwilę musiałam wychodzić, natychmiast wyciągnęłabym koraliki i od razu zaczęła tworzyć! :)

Zawartość całej paczuszki prezentowała się tak:

Złote stery, za którymi nie musiałam jechać przez pół miasta :)
Zakładki przecudnej urody! Nie umiem wybrać tych najpiękniejszych :)
Zakładki i zakończenia-sprężynki do rzemieni - coś, co zawsze się przyda! :)
Muszę się Wam do czegoś przyznać - jednym z moich tycich biżuteryjnych marzeń było dostanie do rąk własnych przesyłki zawierającej woreczki z tymi naklejkami. Są one charakterystyczne dla ŚwiataKoralików - widywałam je często w zbiorach innych biżuteryjek, kilka trafiło do mnie, gdy od którejś z koleżanek odkupowałam przydasie, jednak nigdy nie miałam swoich "własnych". Samej wydaje mi się to dziwne, ale wyciągnięcie z koperty tych woreczków było dla mnie jak wielki krok dla ludzkości... :)
A Wy - znacie ten sklep, lubicie?
W kolejnych tygodniach również będą pojawiać się posty z cyklu Zakupowa niedziela - w czwartek złożyłam zamówienia w 3 kolejnych sklepach! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz