niedziela, 8 czerwca 2014

Zakupowa niedziela - Lexim

Post ze wstępem do zakupowych niedziel przeczytany? To możemy przystąpić do pierwszego przedstawienia zakupów dokonanych w ostatnim czasie.

Tak jak pisałam - serwis aukcyjny jest pierwszym miejscem, gdzie szukam potrzebnych przydasiów. Tym razem impulsem do buszowania po ofertach była konieczność powieszenia na czymś tych breloczków - potrzebowałam dużych ogniwek-sprężynek, a do kończyły się inne bransoletkowe przydasie. Okazało się, że znalezienie u jednego sprzedającego dosłownie 4 rzeczy, które potrzebowałam, prawie graniczy z cudem. Przez kilka dni szukałam odpowiedniego sklepu, by nie płacić 3 razy za przesyłkę i... nie udało się. By nie zwlekać dłużej z dokonaniem zakupów, zdecydowałam, że część rzeczy kupię w sklepiku LEXIM. Z transakcji jestem bardzo zadowolona - przesyłka dotarła do mnie bardzo szybko, towar był zgodny z opisem. Gorzej natomiast wyszły mi same (bardzo małe) zakupy - okazało się, że ogniwka 6 i 9 mm wykonane są z bardzo grubego i sztywnego drutu, ciężko się z nimi pracuje (nie mogę ich rozszerzyć, by coś na nie nałożyć i obawiam się, że (szczególnie te mniejsze) będą przeze mnie bardzo rzadko używane. Ale to niestety jest mój błąd - doskonale wiedziałam, że niektóre rodzaje sprężynek takie są. Na pocieszenie miałam duże sprężynki, które idealnie nadają się do breloczków, łapaczki, które uwielbiam, oraz fajne akrylowe korale.
Korale akrylowe - granatowe kule 14 mm (na żywo nie są aż tak kobaltowe :)), morskie 20 mm i różowe 20 mm.
 Ogniwka 25 mm do breloczków.
 Nieszczęsne ogniwka 9 mm.
 I niefajne ogniwka 6 mm - one tylko wyglądają na większe, niż te wyżej ;)
A na końcu moje ulubione łapaczki-dziewczynki, których moje zapasy kurczyły się w zastraszającym tempie.
Teraz, gdy zaprezentowałam Wam pierwszy post tego typu, chcecie więcej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz