wtorek, 28 maja 2013

Niepowtarzalny komplet z korali fimo

Przeszukiwanie bazarków (nawet tych internetowych) i różniastych miejsc, w których spotykają się różnego rodzaju rękodzielnicy nierzadko może skończyć się zakupieniem czegoś bardzo oryginalnego i niespotykanego. Tak było w przypadku przepięknych korali wykonanych z masy fimo- nieregularnych, biało-beżowych kulek w drobne, czarne kropeczki i szarych kul w złotym brokacie.. Znalazłam je zupełnie przypadkiem, długo nad nimi dumałam, zastanawiałam się i co jakiś czas sprawdzałam, czy jeszcze nikt się na nie nie skusił. W końcu nie wytrzymałam! Gdy przesyłka dotarła, długo te korale oglądałam, podziwiałam, dotykałam, ale ostatecznie leżały na biurku (bym co chwile mogła na nie patrzeć :)) i nie było na nie żadnego pomysłu. W końcu wymyśliłam coś całkiem prostego, ale idealnie do tych kul pasującego...
Naszyjnik i kolczyki z oryginalnych kul fimo
Dostępny
Biało-beżowe kule z fimo o śr. 15 - 22mm 
Sznurek woskowany w 3 kolorach
półfabrykaty metalowe, w kolorze starego złota
 

 Naszyjnik
długość najkrótszego sznura: 54cm
długość najdłuższego sznura: 65,5cm
(istnieje możliwość wydłużenia naszyjnika poprzez dopięcie łańcuszka)
 Kolczyki
długość: 4,2cm
 Zobaczcie, jakie te kule są piękne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz