niedziela, 26 maja 2013

Kolorowe kolczyki dla Mamy

Kolczyki, które widzicie poniżej Mama zaklepała sobie, gdy tylko je zrobiłam :) Wybrała je dla siebie na prezent z okazji dzisiejszego święta i nie było innego wyboru - musiały być Jej!

Fasetowane żółte kule kupiłam dawno, dawno temu - już sama nie pamiętam ani kiedy, ani gdzie. Długo czekały na pomysł. Często brałam je do ręki, oglądałam, obracałam w palcach, zachwycałam się nimi, ale ciągle wracały do swojej przegródki. Aż nagle, zupełnie niespodziewanie położyłam je obok tych niebieskich bryłek i wiedziałam, że to jest to! :) Czerwone szklane oponki dodały smaczku całości.
A Mama od rana chodzi w tych kolczykach cała uśmiechnięta :)

Cytrynowe szklane kule fasetowane o śr. ok. 20mm
Akrylowe, nieregularne niebieskie kryształki o śr. ok. 15mm
Czerwone szklane oponki fasetowane o śr. ok. 10mm
Wszystkiego dobrego dla Mam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz