wtorek, 28 lutego 2017

Bransoletki Dust - z kryształkami

Dzień dobry!

Cały czas nie rozkręciłam się w tym roku z blogowaniem i pisaniem do Ciebie. Ale to właśnie dziś jest idealny moment, by to zmienić! Mam dla Ciebie aż dwie bransoletki z siatki - obydwie bardzo do siebie podobne, choć tak naprawdę całkiem inne. Do stworzenia każdej z nich użyłam jednokolorowych, ciemnych, drobnych koralików, ale wymieszałam je ze srebrno-złotymi akrylowymi kryształkami. Sama zobacz, co z tego wyszło!

Bransoletki Dust z kryształkami
W dalszej części postu znajdziesz więcej zdjęć obydwu bransoletek.


Bransoletka czarno-srebrna

Zrobiłam ją z czarnych, matowych koralików, czarnej siatki jubilerskiej oraz srebrno-miodowych akrylowych kryształków. Całość wykończyłam srebrnymi elementami metalowymi. 

Na zamówienie mogę wykonać bransoletkę w takiej samej lub podobnej kolorystyce.
 Bransoletka brązowo-złota

Wykonałam ją z brązowych, matowych koralików TOHO (kolor nazywa się oxblood i, choć tego nie widać na zdjęciach, jest to ciemny odcień brązu), szarej siatki jubilerskiej oraz srebrno-miodowych akrylowych kryształków. Całość wykończyłam elementami metalowymi w kolorze złotym. 

Na Twoje zamówienie mogę zrobić bransoletkę w takiej samej lub podobnej kolorystyce.
Zdjęcia niestety nie oddają aż tak uroku tych bransoletek, mam jednak nadzieję, że widzisz, jaki miałam na nie pomysł. Co o nich myślisz? Czy to połączenie drobnych koralików z akrylowymi kryształkami to był dobry pomysł? Czekam na Twoją opinię, a tymczasem... do zobaczenia niedługo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz