poniedziałek, 19 września 2016

Błękitna bransoletka Marina

Dzień dobry w ostatni poniedziałek tegorocznego lata!
Już w tym tygodniu nadejdzie jesień - mam nadzieję, że na razie tylko kalendarzowa i astronomiczna. Chciałabym bowiem zdążyć z bardzo letnimi i wakacyjnymi bransoletkami, które ani trochę nie pasują do pluchy, chłodu i zachmurzonego nieba.

Dziś mam dla Was bransoletkę delikatną jak morska bryza. Wykorzystałam do jej stworzenia m.in. element, który ostatnio uwielbiam - łącznik z podwieszką - dzięki niemu mogę połączyć dwa sznury koralików, bransoletka nie rozchodzi się, a do tego mogę doczepić jeszcze jakąś zawieszkę. Ideał! Nie znalazłam zbyt wielu elementów tego typu - widziałam je jak na razie tylko w jednym sklepie, zrobiłam więc małe zapasy i mam ochotę niecnie je wykorzystywać. :)

Bransoletka Marina

Na zamówienie mogę wykonać podobną bransoletkę.

Pastelowe jadeity fasetowane
Kryształki szklane jasnoniebieskie
Charmsy, przekładki i pozostałe elementy metalowe w kolorze srebrnym
Zdjęć umieściłam całą stertę, bo nie mogłam wybrać tych najlepszych. Poza tym podoba mi się kolorystyka tej bransoletki tak bardzo, że sama mam ochotę patrzeć na nią i patrzeć. Mam nadzieję, że i Wam bransoletka przypadła Wam do gustu i czekacie na kolejne.
Udanego poniedziałku i do napisania! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz