piątek, 30 września 2016

Bransoletka Niebieskie kropleki

Dzień dobry!
Trochę rozjechało się postowanie co dwa dni, ale jestem na posterunku! W tzw. międzyczasie wróciłam do starszych projektów, poprawiłam je i ulepszyłam - powstanie dzięki temu kilka postów z serii "na nowo". Mam też do zrealizowania 2 zamówienia, do których elementy już otrzymałam. A razem z nimi dotarła do mnie mała grupka arcyciekawych koralików i aż mnie paluszki świerzbią, by stworzyć z nich projekt, który mam w głowie!

Tymczasem przed Wami jeszcze kilka bransoletek z pierwszej tury. Dziś przedstawiam spontanicznie i bez konkretnego planu stworzoną bransoletkę w tonacji błękitno-niebieskiej. Są to kuleczki intensywnie niebieskich koralików crackle, nanizane na turkusowy rzemień i poprzedzielane srebrnymi ogniwkami. Wyszedł z tego delikatny, brzęczący dodatek na deszczowe jesienne dni oraz upalne lato spędzane nad wodą.

Bransoletka Niebieskie kropelki

Bransoletka jest dostępna!

Niebieskie koraliki crackle
Rzemień pleciony w kolorze turkusowym
Wszystkie elementy metalowe w kolorze srebrnym
Jak Wam się ta bransoletka podoba? Mnie zauroczyły kolory tych kuleczek tak bardzo, że nie mogłam się powstrzymać przed stworzeniem z nich czegoś. :)
Obawiam się, że pogoda już w przyszłym tygodniu się popsuje, ale i na tę ewentualność będę miała co Wam pokazać. Do napisania więc, udanego weekendu!

1 komentarz: