niedziela, 2 października 2016

Zakupowa niedziela - 925.pl

Witajcie w tę piękną, pierwszą w październiku, niedzielę!
Mam materiały na kilka zakupowych postów - zaszalałam trochę ostatnio, a chodziło tylko o kupienie elementów niezbędnych do zrealizowania dwóch bransoletkowych marzeń... Przed Wami więc co najmniej cztery zakupowe niedziele!

Dziś mam zdjęcia elementów srebrnych prosto ze sklepu 925.pl, który oferuje biżuterię oraz robione przez siebie półfabrykaty jubilerskie wykonane z metali szlachetnych - srebra i złota. Ania, koleżanka z pracy, wymarzyła sobie bransoletkę z czarnych kuleczek i z małym, srebrnym kotkiem. Wiecie jak trudno znaleźć odpowiedniego futrzaka? Ja też nie wiedziałam, że to taki problem! Zajrzałam do chyba wszystkich znanych mi sklepów z półfabrykatami i stwierdziłam, że w żadnym nie ma nic ciekawego i odpowiadającego Ani. Dopiero na przypadkowo znalezionej stronie sklepu 925.pl trafiłyśmy na kotka idealnego. By nie płacić za wysyłkę więcej niż za wybrany charms, przejrzałam wszystkie możliwe kategorie i wybrałam kilka srebrnych zawieszek, które mam nadzieję wykorzystać w nie aż tak dalekiej przyszłości. Paczuszka dotarła do mnie bardzo szybko, każdy element zapakowany był w osobny woreczek, sklep informował mnie również o każdym etapie przygotowywania i dostarczenia przesyłki. Charmsy są piękne i delikatne, ale oczywiście zderzyłam się z problemem wielkości elementów. Rzadko kupuję coś ze srebra i zabrakło mi "wyobraźni". Mimo iż czytałam dokładnie opis każdego charmsa, to nie pomyślałam, że gdy płacę ok. 4 zł za sztukę, to będą one aż tak maleńkie! Są pięknie, misternie i dokładnie wykonane (spójrzcie tylko na tę ważkę!), ale tak strasznie malutkie...! W związku z tym projekt bransoletki dla Ani stanął chwilowo pod znakiem zapytania - wybrane koraliki sprawiłyby, że charms zniknąłby pod ich ciężarem. Po raz kolejny wyciągam tę samą lekcję - warto zastanowić się nad wymiarami wybranych elementów i np. wyrysować je na kartce, by nie zdziwić się podczas otwierania koperty, że prawie nic w niej nie ma. Niemniej - jeśli ktoś szuka różnego rodzaju elementów ze srebra lub złota, to serdecznie polecam sklep 925.pl - elementy stamtąd są wspaniale wykonane i jestem przekonana, że odpowiednio użyte i wyeksponowane będą wyglądać rewelacyjnie i upiększą każdą bransoletkę, kolczyki czy naszyjnik. Ja swoich zakupów ani trochę nie żałuję, ale pewnie będę musiała trochę bardziej pogłówkować nad najlepszym wykorzystaniem tych charmsów. 

Tak prezentują się całe zakupy ze sklepu 925.pl (wszystkie elementy wykonane są z jasnego srebra próby 925, niestety mój aparat nie poradził sobie ze zrobieniem odpowiednich zdjęć): 

Jeszcze kilka słów ode mnie na temat charmsów znajdziecie w dalszej części postu!

Kotka zamówiłam z myślą o bransoletce dla Ani. Jest piękny (na szyi ma kokardkę z kryształkiem Swarovskiego!) i tak strasznie delikatny, że bałam się wziąć go do ręki.
Ważka została bardzo precyzyjnie wykonana z cieniutkiej warstwy srebra. Chciałabym ją wykorzystać w delikatnej bransoletce z małych kryształków.
Koliberek ma w sobie tyle uroczych zawijasków...! Nie mam jeszcze pomysłu, jak go wykorzystać, więc będę na niego patrzeć i myśleć.
Ewidentnie czuję mięte do chmurek, parasolek i kropelek. Gdyby wszystkie posiadane elementy w tej tematyce połączyć, to powstałaby ogromna bransoletka!
Charms z napisem love - kolejny z misternymi zawijaskami. I w tym przypadku myślę o połączeniu go z delikatnymi kryształkami.
Zawieszki-piórka - kupiłam dwie sztuki, by stworzyć z nich kolczyki. 
Co myślicie o tych bardzo skromnych, ale pięknych maleństwach? :)
Już za tydzień kolejny zakupy, a tymczasem życzę Wam pięknej niedzieli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz