niedziela, 15 lutego 2015

Zakupowa niedziela - Bazar Dekoracji i inne bazarki

Witajcie w tę piękną, słoneczną niedzielę!

Przychodzę dziś do Was z ogromem koralików i półfabrykatów - każdy z nich cieszy moje oczy i kusi palce, by już, teraz, zaraz, natychmiast zrobić coś ładnego. :) Cały post zawiera w sobie trzy zakupy zrobione w dwóch miejscach - zaraz wyjaśni się ta enigmatyczność.

Przeglądałam ostatnio fejsbukowe bazarki - wspominałam o nich już kilkukrotnie. Jak zwykle wyszukałam całe mnóstwo skarbów, ostatecznie głos rozsądku wołał, że tak naprawdę tego nie potrzebujemy. Aż trafiłam na zawieszki w kształcie kotków - czarne były w między czasie Waszymi ulubieńcami i zawisły na kilku różnych naszyjnikach i bransoletkach (tu, tu, tu, tu, tutu i tu). Co prawda dostępne były tylko czerwone i niebieskie (takie jak te użyte tu, tu i tu), ale od razu wzięłam wszystkie dostępne sztuki. Oraz kilka innych pierdołek, które spodobały mi się w tym albumie. Po skontaktowaniu się ze sprzedającą - Moniką, okazało się, że jest ona właścicielką sklepu z koralikami i półfabrykatami Bazar Dekoracji. Zaproponowała, że mogę przejrzeć ofertę sklepu i jeśli coś mi się spodoba, to mam kupić i wszystko zostanie wysłane w jednej przesyłce. Nigdy w tym sklepie nie byłam, żal byłoby więc nie zajrzeć i nie wydać kolejnych pieniędzy... :) Szybko przejrzałam wszystkie kategorie, wybrałam kilka ładnych rzeczy - starałam się nie szaleć, bo przecież niczego nie potrzebuję, i speszyło się też trochę, bo zakupy z bazarku były gotowe do wysyłki. Sam sklep ma bardzo ciekawy asortyment - po pobieżnym przejrzeniu już mogę stwierdzić, że widziałam tam kilka rzeczy, których nie widziałam nigdzie indziej. Szybkości przesyłki i sposobu pakowania nie jestem w stanie odpowiednio ocenić - było to transakcja prywatna i nie można tego ze sobą porównać. Zachęcam do zajrzenia na Bazar Dekoracji - może to właśnie tam znajdziecie to, czego szukacie od dawna wszędzie indziej. :)

 Całe zakupy z Bazaru Dekoracji i bazarku prezentują się tak:

Nasze ukochane kolorowe koty znalezione na fejsbukowym bazarku + dwa inne, srebrne kociambry. Jak tylko gdzieś zobaczę czarne, to wykupię cały zapas! :)
Porcelanowy, szkliwiony koralik modułowy + bazy kolczyków - w sam raz na wiosnę!

Tutaj już zakupy z Bazaru Dekoracji. Koraliki ceramiczne. Mam na nie kilka pomysłów!

Z jakiegoś powodu uwielbiam ostatnio wszelkie parasolki! Na Bazarze Dekoracji znalazłam bazy kolczyków (w rzeczywistości są ładnie srebrne), a do tego mała zawieszka gruszka - bo jest ładna!

Przekładki, nakładki i ozdobne serduszka - przydadzą się do bransoletek i kolczyków. :)


Kilka dni przez zakupami u Moniki, na innym fejsbukowym bazarku kupiłam też trochę kuleczek z kamieni - głównie są to agaty - trawione, ogniste i inne. Zobaczcie, w jakich są pięknych kolorach! Cudeńka idealne na wiosnę! :)

Mam jeszcze dla was takie podwójne zdjęcie tych pięknych koralików: 
 Czy widzicie między nimi drobniutką różnicę? Różnią się umiejscowieniem ostrości. Bawię się moim nowym aparatem i każde osiągnięcie widocznego efektu cieszy mnie przeogromnie! :)

Co myślicie o tym wszystkim, co Wam dziś pokazałam? :)
Teraz już uciekam! Za tydzień czeka Was kolejna zakupowa niedziela!
Ciao!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz