piątek, 26 grudnia 2014

Naszyjnik bursztynowy

Witajcie moi Drodzy w ten świąteczny dzień!
Jak Wam mijają te wolne dni? Ja jestem objedzona jak bąk i mam ochotę tylko leżeć i oglądać świąteczne filmy, ale coroczne puzzle z kilkoma tysiącami elementów same się nie ułożą :)

W tym roku nie robiłam sama prezentów. Wiedziałam, że będzie u mnie krucho z czasem, postawiłam więc na podarunki ze sklepów. Wszystkie prezenty zostały już wręczone i, z tego, co widziałam, bardzo się podobały, wygląda więc na to, że nie był to zły pomysł.

Naszyjnik, który zobaczycie poniżej, nie był robiony z myślą o staniu się świątecznym prezentem. Zebrałam po prostu garść nieregularnych bursztynków, dorzuciłam kilka kulek piasku pustyni i koraliki z bursztynu zatopionego w żywicy, do tego elementy w kolorze starego złota i... powstał naszyjnik idealny dla mojej Mamy! Idealnie skomponował się z innymi prezentami, które otrzymała, i bardzo jej się spodobał. :)

Bursztynowy naszyjnik

Naszyjnik jest niedostępny - na zamówienie mogę wykonać coś podobnego.

Nieregularne koraliki z bursztynu
Koraliki z bursztynu zatopionego w żywicy
Koraliki "piasek pustyni"
Koraliki szklane
Elementy metalowe w kolorze starego złota

2 komentarze:

  1. Takie naszyjniki z wykorzystaniem bursztynu kojarzą mi się z biżuterią mojej mamy. Jak widzę nadal ona się ładnie prezentuje i fajnie to wygląda. Ja także lubię używać kryształów Swarovskiego https://pl.silvexcraft.eu/30-swarovski-elements które jak dla mnie idealnie wyglądają na każdej biżuterii.

    OdpowiedzUsuń