poniedziałek, 22 grudnia 2014

Mikołajkowa bransoletka

Hohoho!
Jak Wam mijają ostatnie, przedświąteczne chwile?
Prezenty kupione, mieszkanie posprzątane, pyszne dania ugotowane?
Ja już prezenty spakowałam (wyjątkowo szybko w tym roku!), aktualnie pomagam Mamie w porządkach i gotowaniu (to nie idzie mi już tak dobrze) i cieszę się wolnymi dniami. :)
Z związku ze Świętami, które już za rogiem, mam dla Was bransoletkę z bardzo mikołajowych kolorach.

Przy okazji przesyłam najserdeczniejsze życzenia
wesołych, zdrowych, spokojnych Świąt pełnych radości i smakołyków! :)

Teraz biegnę dalej, a Was zostawiam ze zdjęciami...

Mikołajkowa, czerwono-biała bransoletka z korala

Podobną bransoletkę mogę wykonać na zamówienie!

Dyski z korala czerwonego prasowanego
Kulki z korala białego
Kremowe kulki z howlitu
Szklane kryształki
Elementy ozdobne i wykończeniowe - w kolorze srebrnym

Długość bransoletki: ok. 20,5 cm

1 komentarz:

  1. Śliczna i w świątecznym klimacie:)
    muliniane-cudenka. blogspot.com
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń