piątek, 12 września 2014

Kolczyki Niebiesko-granatowe

Witajcie piątkowo!
Wszystkich bardzo przepraszam, że od dwóch tygodni na blogu nic się nie działo - nie miałam zupełnie nic do pokazania, nie mogłam znaleźć inspiracji by cokolwiek stworzyć, a zakupowe niedziele trudno uznać za "coś ładnego i ciekawego do pokazania na blogu z rękodziełem". Wybaczycie? W nagrodę dla cierpliwych przybywam z porcją zdjęć całkowicie nowych biżutków - powstało kilka par kolczyków i dwie bransoletki, a w planach kolejne nowości. :) Możecie więc spodziewać się regularnych postów w najbliższym czasie!

Dziś, w związku z bardzo deszczową aurą, która zaatakowała Poznań nie aż tak całkiem niespodziewanie,
Niebiesko-granatowe kolczyki
niczym niebo nad naszymi głowami.

Kolczyki są dostępne! :)

 Szklane koraliki modułowe-kryształki granatowe
Szklane kryształki-oponki niebieskie i kryształki-kulki bezbarwne
Akrylowe kwiatki niebieskie i bezbarwne
Dodatki metalowe, w kolorze srebrnym

Długość kolczyków: 6cm
Mam nadzieję, że kształt kolczyków się Wam podoba - w najbliższym czasie na blogu ukaże się jeszcze kilka wersji kolorystycznych! :)

4 komentarze:

  1. Przypominają mi kwiatki, które moja babcia miała w ogródku, gdy byłam małą dziewczynką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wybaczymy:) Zwłaszcza, że bardzo ładne nowości nam pokazujesz;)

    OdpowiedzUsuń