wtorek, 16 września 2014

Kolczyki Zielono-różowe

Nie udało mi się pokazać Wam w niedzielę ostatnich zakupów, nie udało mi się też napisać postu na poniedziałek. By nie utrzymywać blogowej posuchy, w tym tygodniu posty ukażą się dziś, we wtorek, oraz w czwartek, a w niedzielę oczekujcie posta zakupowego.

W poprzednim poście, w którym zaprezentowałam niebiesko-granatowe kolczyki, wspomniałam, że powstało ostatnio kilka wersji kolorystycznych tych samych kolczyków. Dziś wersja z kwiatuszkami w kolorze srebrnym. Mam nadzieję, że się Wam spodobają!

Kolczyki Zielono-różowe,
bo mamy bardzo wiosenną aurę tej jesieni. :)

Kolczyki są dostępne!

Ceramiczne koraliki modułowe w zielono-różowy wzór
Szklane kryształki-oponki i kryształki-kulki zielone
Akrylowe kwiatki srebrne i bezbarwne
Dodatki metalowe, w kolorze srebrnym

Długość kolczyków: 6cm
I jak Wam się podobają? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz