piątek, 25 kwietnia 2014

Kolczyki z różowymi listkami

Piątkowe dzień dobry! :)
Gdy prezentowałam zielone różańce, wspomniałam o sporej ilości koralików spectra, które kupiłam. Nie były to tylko koraliki zielone, czy zielono-złote, ale też srebrno-szare. Z jakiegoś powodu bardzo kusiło mnie, by wykorzystać je w kolczykach. Gdy powstały kolczyki z zielonymi listkami, to te z różowymi powstały jakoś tak... same. :) Kolor pewnie nie każdemu przypasuje (ja go osobiście bardzo nie lubię i nie mam absolutnie żadnych ubrań czy dodatków w jakimkolwiek odcieniu różu), ale zobaczcie, jak ta spectra tam idealnie pasuje...!

Lekkie różowe kolczyki - odważne i idealne na wiosnę :)

Kolczyki są dostępne!

Koraliki szklane spectra - srebrne i jasnozielone
Różowe kulki howlitu
Akrylowe różowe listki i pomarańczowe kwiatuszki
Elementy metalowe w kolorze starego złota

Długość kolczyków: ok. 5,5cm
Czy któraś z Was jest taka odważna i nosiłaby tak intensywnie różowe kolczyki? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz