poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Marynarski komplet

Tak, wiem, że już wcześniej pokazywałam Wam osobno bransoletkę i naszyjnik. Jestem aż tak bardzo zadowolona z tego, jak wyszedł mi ten komplet, że postanowiłam pokazać go jeszcze raz - obydwa elementy łącznie. Za każdym razem (w przypadku bransoletki to chyba już 5, naszyjnika - 3) staram się tak samo, by wszystko było idealnie zrobione, a jednak każdy egzemplarz wygląda trochę inaczej i dopiero teraz uznałam, że komplet jest idealny. Jakby samochwalstwa było za mało - jestem ogromnie zadowolona z fotek! Czy może być lepiej? :)

Marynarski komplet
bransoletka i naszyjnik
Mogę wykonać podobny, taki sam lub coś zbliżonego kształtem, ale w innej kolorystyce. Można również zamówić osobno bransoletkę i naszyjnik - wszystkie możliwości dozwolone. :)

Wykorzystane materiały:
Plecione rzemyki w trzech kolorach
Koraliki szklane i crackle
Zawieszki metalowe i akrylowe
półfabrykaty metalowe

Naszyjnik ma aż 90cm - jest to długość idealna do 2-krotnego owinięcia wokół szyi (można oczywiście wykonać krótszy - można taki zobaczyć TUTAJ). W przypadku tego konkretnego egzemplarza, poza marynarskimi zawieszkami, dołączyłam kilka koralików takich samych jak w bransoletce.
Bransoletka o dł. ok. 18cm
Rzut oka na kolory, koraliki i zawieszki:
A że ostatnio bardzo mi bransoletkowo, to w najbliższym czasie pokaże się ich na blogu całkiem sporo :) Do napisania i przeczytania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz