piątek, 14 grudnia 2012

Czarno-miedziany komplet

Tomek, na zamówienie którego robiłam te kolczyki, poprosił o zrobienie czegoś ciekawego dla Jego Mamy. Nie lada wyzwanie, prawda? Strasznie długo zastanawiałam się nad doborem kolorów, kształtu i całej reszty. Ostatecznie zdecydowałam się na bardzo mocne podrasowanie tego kompletu. Mam nadzieję, że Mama Tomka będzie zadowolona :)

 Tak prezentuje się cały komplet:
A tak poszczególne elementy:

Naszyjnik
Kula drewniana o śr. ok. 20mm
Kulki onyksu o śr. ok. 10mm
Akrylowe kulki w kolorze miedzianym o śr. ok. 8mm
Szklane czarne kuleczki o śr. ok. 6mm
Czarne cekiny
Czarna linka stalowa
Posrebrzane półfabrykaty
Bransoletka
Kulki onyksu o śr. ok. 1cm
Akrylowe kulki w kolorze miedzianym o śr. ok. 8mm
Szklane czarne kuleczki o śr. ok. 6mm
Czarne cekiny
Czarna linka stalowa
Posrebrzane półfabrykaty
Kolczyki
Kule drewniane o śr. ok. 20mm
Akrylowe kulki w kolorze miedzianym o śr. ok. 8mm
Czarne cekiny
Posrebrzane półfabrykaty
A tu tak komplet na części ;)
 
Tomek właśnie napisał, że na żywo komplet wygląda jeszcze lepiej.
Dziękuję ślicznie!

To jeszcze nie koniec.
W paczce, razem z tym kompletem, znalazł się jeszcze ten oto breloczek:
Tak w sumie to zrobiłam go dla siebie, do kluczyków samochodowych i tylko wrzuciłam zdjęcie na Blipa, ale skoro Tomkowi się spodobał, to mnie nie pozostało nic innego, jak dla siebie zrobić drugi.
Dlaczego akurat garbus? Bo od kilku lat marzę o takim autku! A ta kolorowa kulka fenomenalnie wygląda, gdy kluczyk jest wpięty w stacyjkę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz