wtorek, 11 grudnia 2012

Brązowa bransoletka

Realizacja tego zamówienia była dla mnie wielką przyjemnością!
Zupełnie przypadkiem wrzuciłam na swojego facebooka zdjęcie tej bransoletki, prawie natychmiast dostałam wiadomość w jej sprawie, a zaraz potem ta sama osoba zapytała o możliwość zrobienia takiej samej bransoletki w kolorze brązowym.
Okazało się, że nie mam żadnych brązowych koralików!
Ale udało się co nieco zdziałać i dziś zapraszam na obejrzenie efektu :)



 Brązowy i czarny sznurek woskowany
Ceramiczne, trochę nieregularne, brązowe (czekoladowe) kulki
Szklane, miodowe kulki w dwóch wielkościach
posrebrzane półfabrykaty


 A inspiracją było dla mnie tych 5 kuleczek :)

2 komentarze:

  1. Kurcz, jakby tak przede mną postawić dwie takie bransoletki i kazano wybrać to miałabym nie lada problem:)

    OdpowiedzUsuń