środa, 5 kwietnia 2017

Bransoletka Dust miodowa z koralikami

Dzień dobry!

Mam dziś dla Ciebie niby kolejną bransoletkę z siatki - niby, bo siateczka wypełniona drobnymi koralikami stanowi zaledwie połowę tej biżuterii. Drugą część stanowi sznur miodowo-brązowych szklanych koralików. Zdecydowałam się na takie połączenie, ponieważ element z siatki wyszedł za krótki na standardową bransoletkę. Początkowo chciałam tylko dodać jakiś koralik pomiędzy zapięciem a siatką, jednak nie mogłam znaleźć tego jednego jedynego. Zostawiłam więc początkową długość, znalazłam idealne koraliki na drugi rząd i dodałam więcej łańcuszka przedłużającego. W ten sposób powstała oryginalna i niespotykana bransoletka z siatki.

Miodowa bransoletka Dust

Bransoletka jest dostępna!

Koraliki szklane TOHO w kolorze "Terra Cotta"
szara siatka jubilerska
koraliki zwykłe, crackle i kryształki szklane w kolorach: żółtym, złotym, brązowym
elementy ozdobne i wykończeniowe metalowe w kolorze złotym

Długość głównego elementu wynosi 14 cm, ale długi łańcuszek sprawia, że bransoletka pasuje na każdy nadgarstek. 
Na dziś to już wszystko. Mam jeszcze kilka wcześniejszych projektów do zaprezentowania, powolutku powstaje też coś nowego.
A Ty co myślisz o takim połączeniu siateczki i szklanych koralików? Koniecznie daj mi znać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz