czwartek, 7 stycznia 2016

Jestem z powrotem!

Moje Drogie, moi Drodzy!
Jestem, żyję, wracam! Nie mogę uwierzyć, ile czasu minęło od ostatniego postu. Nie wiem, jak Was przepraszać. Przez ostatnie 5 miesięcy nic nie działo się ani na fanpage'u, ani na blogu, ani w mojej "pracowni". Niestety, przez cały ten czas nie powstało nic, zupełnie nic. Nie mam pojęcia, dlaczego stan rzeczy prezentuje się tak fatalnie. Jakoś tak nie było pomysłów, weny, miejsca, czasu... Ciągle coś powodowało, że wyciągnięcie koralików, sznurków i półfabrykatów odkładałam na później. Wszystkim, którzy w czasie mojej nieobecności zaglądali na bloga, bardzo dziękuję, że cały czas jesteście ze mną i, mam nadzieję, czekacie na nowości. To jest bardzo motywujące!
Na razie mam dla Was tylko dwa grupowe zdjęcia biżuterii, której do tej pory jeszcze nie zaprezentowałam. Przypadkiem udało mi się zebrać kilka rzeczy w stylu marynarskim i trochę różnokolorowych bransoletek na gumce, których mam zamiar stworzyć jeszcze trochę. Wszystko w najbliższym czasie pokażę dokładnie na blogu!
Tymczasem pozdrawiam Was serdecznie, przesyłam najlepsze życzenia z okazji nowego roku - niech będzie pomyślny, pełen radości, kreatywności, czasu na to, co każdy z nas lubi najbardziej, oraz wszelkiego rodzaju miłości.

Do napisania wkrótce!

1 komentarz:

  1. Piękne bransoletki. Również prowadzę bloga o podobnej tematyce. Naprawdę śliczne. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń