niedziela, 19 października 2014

Zakupowa niedziela mini - Royal Stone + mała zapowiedź

Zgodnie z tym, co napisałam tydzień temu - dziś przed Wami mini zakupy dokonane w poznańskim stacjonarnym Royal Stone

Podczas ostatniej wizyty w tym sklepie ograniczyłam się do sznurków, w dodatku szukałam bardzo konkretnej kolorystyki - czegoś w beżu, ciepłym, jasnym brązie... Mogłabym tego poszukać w internecie, ale czas gonił, czekanie na listonosza nie wchodziło w grę. Ostatecznie wybrałam jasnobeżowy, perłowy rzemień i ciemnobeżowy sznurek. Mimo iż w poprzedniej zakupowej niedzieli wspomniałam, że sznurki z tych zakupów nie pasują do zaplanowanego projektu, to po wielu dyskusjach rzemień został zaakceptowany. Nie były to więc zakupy niepotrzebne. :)

Tak oto prezentują się moje nad wyraz skromne zakupy w Royal Stone:
Rzemień naturalny, indyjski, beżowy perłowy oraz sznurek woskowany ciemnobeżowy - mam wrażenie, że leciutko wpadający w zgniłą zieleń.

~*~*~*~*~*~

Z tych wszystkich sznurków z poprzedniego tygodnia, beżowego rzemienia oraz sznureczków posiadanych przeze mnie już wcześniej powstała ta oto plątanina makram. Na razie nie mogę zdradzić nic więcej, mam nadzieję, że ta zapowiedź zaciekawi Was na tyle, że niecierpliwie będziecie oczekiwać konkretów. To już niedługo na blogu! :)

1 komentarz: