poniedziałek, 10 marca 2014

Hematytowy komplet

Dziś coś czego miało nie być... ;)

Na początku miały to być same kolczyki - ułożyłam sobie w głowie dokładny plan, jak mają wyglądać. Oczywiście, żeby nie było zbyt łatwo, w trakcie szukania odpowiednich koralików i elementów natrafiłam na wiele przeszkód. Jak widać - udało się je pokonać. Kolczyki były gotowe i... bardzo ciężkie. Zdjęłam więc najkrótsze frędzelki, jeden z nich rozmontowałam, dołożyłam koraliki mniejsze i większe, trochę srebrnych elementów, drugi dopięłam jak charmsa i niespodziewanie powstała bransoletka do kompletu :)
Komplet z hematytów

Komplet jest dostępny! :)

Kolczyki
Kulki z hematytu, śr. 8 mm
Przekładki z cyrkoniami oraz elementy metalowe w kolorze srebrnym

Długość całkowita kolczyków: 6,3 cm
Bransoletka
Kulki z hematytu, śr. 4, 8 i 9 mm
Przekładki z cyrkoniami oraz elementy metalowe w kolorze srebrnym
Długość całkowita bransoletki: 19,5 cm + przedłużenie
 Prezentuje się całkiem elegancko, prawda?
A w kolejnym poście zrobi się niebiesko! :)

1 komentarz: