piątek, 24 stycznia 2014

Czarny różaniec

Gdy niewiele ponad miesiąc temu prezentowałam Wam różaniec z koralików, nie spodziewałam się, że w niedługim czasie zostanę poproszona o kolejny. A w to, że mam ich zrobić aż 7, do teraz trudno mi uwierzyć! :)
Cała siódemka trafiła już na miejsce, więc w ramach małej przerwy pomiędzy kolczykami pokażę Wam, co stworzyłam z łącznie: 462 koralików427 szpilek i 325 ogniwek :)
By jednak nie spowodować zbyt dużego natłoku zdjęć, dziś zaprezentuję jeden różaniec, który wyróżnia się na tle całej siódemki, a w kolejnych dwóch postach - różne wersje kolorystyczne oparte idealnie na pierwowzorze. :) 

Czarno-srebrno-fioletowy różaniec

Mogę wykonać podobny na zamówienie.

Czarne szklane koraliki (8mm średnicy)
Metalowe kulki "diamenciki" (8mm)
Szklane kulki crackle fioletowo-czarne (8mm)
Szpilki w kolorze srebrnym

Niestety - większość zdjęć różańców jest daleka od ideału :(

Wszystkie 7 różańców tworzyło uroczy, kolorowy kopiec na moim biurku. Tak prezentuje się cała, kolorowa plątanina:
Co o tym myślicie? Jesteście ciekawi, co będzie dalej...? :)

2 komentarze: