poniedziałek, 6 stycznia 2014

Aukcje Biżuteryjek dla WOŚP ruszyły!

Siema!
Dopiero co był post, a tu już kolejny, ojej!
Ale to jest post najwyższej wagi! ;)

Z czym kojarzy Wam się styczeń?
Mnie z urodzinami mojej Siostry i... corocznymi finałami Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy!

zdjęcie ze strony: wosp.org.pl
W tym roku postanowiłam wziąć czynny udział w akcji, jednak nie jako wolontariuszka, ale jako członek grupy Biżuteryjki dla WOŚP. Wykonałam bazy do bransoletek (pokazywałam je w październiku), które wraz z odpowiednimi charmsami trafiły na licytacje.

Baza kremowa razem z bursztynowymi charmsami

zdjęcie zaczerpnięte z aukcji
Link do aukcji - to tu znajdziecie więcej zdjęć i szczegółów odnośnie całej bransoletki!
Baza turkusowa podmorska

zdjęcie zaczerpnięte z aukcji
Pod tym linkiem do aukcji znajdują się wszystkie informacje o bransoletce!
Baza czekoladowo-kremowa z czekoladowymi słodkościami

zdjęcie zaczerpnięte z aukcji
Dokładnie tutaj są niezbędne opisy oraz zdjęcia bransoletki i twórczyń każdego jej elementu!
Baza fioletowa z ametystowymi charmsami

zdjęcie zaczerpnięte z aukcji
Kliknij tutaj, by dowiedzieć się wszystkiego o tej bransoletce!

Oczywiście te kilka bransoletek nie nasyciłoby ogromnego twórczego apetytu Biżuteryjek. Powstało mnóstwo innych projektów, przy których brało udział łącznie ponad 400 osób!
Wszystkie aukcje, które trwają już w najlepsze, a rosnące ceny każdej pięknej rzeczy cieszą oczy i serce, możecie znaleźć TUTAJ.

Chciałabym zwrócić Waszą uwagę na kilka szczególnie pięknych projektów (mój wybór jest całkowicie subiektywny - na każdej z 52 aukcji znajdziecie same piękności :)), przy których co prawda nie pomagałam, jednak są tak niesamowite, że nie można od nich oderwać wzroku!
By przejść do aukcji z daną biżuterią, wystarczy kliknąć na zdjęcie.
Wszystkie zdjęcia zostały zaczerpnięte z aukcji.


Wspaniale to wszystko wygląda, prawda? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz