czwartek, 31 października 2013

Makramowe bazy dla WOŚPu

Czy kojarzycie akcję Biżuteryjki dla WOŚP?
Jest to wspaniała, wspólna akcja wielu bardzo kreatywnych i często szalonych osób tworzących ręcznie biżuterię (i nie tylko!) we wszystkich możliwych technikach. Każdy tworzy pewien fragment z góry ustalonego projektu w technice, w której czuje się najlepiej, a po ich połączeniu powstają cudne bransoletki, naszyjniki i wszystko inne, co wpadnie ciekawego do głowy, a biżuteria ta jest wystawiana na wośp'owych aukcjach. Niesamowite, jakie cuda można stworzyć łącząc tyle twórczych głów i sprawnych palców! :)
Wszystko zaczęło się przed zeszłorocznym finałem WOŚPu, a więcej szczegółów znajdziecie na oficjalnej stronie naszej biżuteryjkowej akcji: Biżuteryjki dla WOŚP!

W zeszłym roku z zachwytem oglądałam to, co dzieje się u biżuteryjek zaangażowanych w akcję. Bardzo chciałam dołączyć się do przedsięwzięcia, ale wymogiem było stosowanie tylko metali szlachetnych, z którymi nie miałam tak naprawdę jeszcze nigdy do czynienia, więc po (bardzo) długim namyśle dopisałam się w tabelkach jako twórca makramowych baz do bransoletek z charmsami.
Stresowałam się strasznie - doborem sznurków, idealnym wypleceniem, kształtem... Wiem że bransoletki dotarły już do Agaty - koordynatorki i nie kazała mi się z nimi schować, więc... chyba się udało? :)

Makramowe bazy do bransoletek
sznurek woskowany 0,5 mm (śliski) - czekoladowy, fioletowy, kremowy,  błękitny
sznurek woskowany 1 mm - brązowy, kremowy, liliowy, niebieski

Baza I - trafi do bransoletki z modelinowymi słodkościami :)
Baza II - zostaną do niej przypięte charmsy z ametystami :)
Baza III - pierwotnie miała trafić do bransoletki ze słodkościami z modeliny (nr 2), ale prawdopodobnie będzie wykorzystana do innego projektu :)
Baza IV - będzie to bransoletka oceaniczna, a co! :)
A taki mój pyszczek pojawi się w kolażach na wośpowych aukcjach :)
Jak tylko będę wiedzieć coś więcej na temat dalszych losów moich baz, to na pewno się tym z Wami podzielę! :)

1 komentarz:

  1. superowe makramki...fajnie że włączasz sie w takie akcje w których można pomoc innym osobom...w przyszłosci tez napewno wezme udział w takiej akcji:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń