niedziela, 30 czerwca 2013

Czarne, proste kolczyki

Kolczyki te powstały dawno, dawno, bardzo dawno temu. Nie jestem pewna, czy to nie właśnie te kolczyki był zupełnie pierwszymi zrobionymi przeze mnie. Nawet nie wiem, skąd w domu były te koraliki - jeśli mnie pamięć nie myli, znalazłam gdzieś taki miks. Nie był on przeze mnie kupowany, po prostu sobie był. Wykorzystałam go w całości (być może ten, do którego te koraliki należały, miał na nie taki sam pomysł...?). Te, które widzicie na zdjęciach, to wersja poprawiana - pierwowzór powstał na żyłce, której było za dużo i wyglądało to bardzo źle. Gdy w moje ręce wpadły odpowiednie, długie szpilki, natychmiast je wykorzystałam! :)

Czarne, eleganckie kolczyki
 Trafiły do Zuzy :)

Kule onyksu, śr. ok. 5 i 10mm
Sześciany z hematytu, ok. 5x5mm
Drobne koraliki "benzynka"
półfabrykaty metalowe w kolorze srebrnym

Długość - ok. 6cm! (być może nawet ciut więcej! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz