poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Wiosenna bransoletka na gumce

Witajcie w ten najdłuższy weekend :)
Jaka u Was pogoda?
U mnie wspaniale ciepło, aż odrobinkę za ;)

Chciałabym Wam dziś pokazać kolejną bransoletkę w kolorach wiosny.
Bransoletkę tę zrobiłam daaaaawno temu. 
Całkiem niedawno wyciągnęłam ją ze szkatułki i tak czekała.
Najpierw na zmianę gumki, na którą są nanizane koraliki, a gdy się tego nie doczekała, dopominała się o zrobienie zdjęć. Stało się! Ale nie od razu... posta napisano! ;)

Teraz piszę i mam nadzieję, że i gumkę uda mi się wymienić w najbliższym czasie :)



Bransoletka jest na bardzo elastycznej, białej gumce.
Drobne koraliki w kolorach: zielonym, pomarańczowym oraz bezbarwne.
Metalowe przekładki w formie różyczek i gwiazdek.

Jest na tyle długa, że oplatam nią nadgarstek aż 4 razy! :)
Uwielbiam ją, bo pasuje do prawie całej mojej szafy oraz jest wygodna i lekka - ideał! :)
 
 
 

Zaraz wracam do domku na dalsze weekendowanie :)
I Wam życzę udanego dalszego wypoczywania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz