poniedziałek, 19 marca 2012

Na ucho w czerwieni

Moment, w którym dociera do Ciebie, że na pulpicie nie ma odpowiedniego folderu i tym samym nie ma niedawno robionych zdjęć, jest naprawdę przerażający.
Tym bardziej przerażające jest to, iż w środku było sporo zdjęć rzeczy, których już nie mam, a ponowne zrobienie fotek to kłopot (na szczęście nie aż tak wielki).
Sytuację ratuje fakt, że trochę przypadkiem zrobiłam w weekend zdjęcia dwóm biżuteryjkom zrobionym dla mojej Siostry.

Dziś pierwsza z nich:

kolczyki do kompletu z tą bransoletką.

Kolczyki wyszły nadzwyczaj dobrze i coś czuję, że wykorzystam ten wzór jeszcze kilka razy :)

Czerwone kule ceramiczne
Czerwony gruby rzemień
Akrylowe kryształki - kule
Charmsy - gwiazdki
metalowych półfabrykatów i srebrzonego drucika

 
 
 
 

*~~~~~~*

Szykowanie do wysłania paczuszek z wygranymi w candy jest już na finiszu! :)

2 komentarze:

  1. Rewelacyjne, aż proszą się o założenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Odnośnie przerażenia gdy ważny folder nam niespodziwanie znika z komputera to cię doskonale rozumiem. To samo miałam kiedy rozbiłam kurs wiklinowych szkatułek na mojego bloga przy 3/4 pracy coś mi się nacisneło i straciłam całą notkę. :( Musiałam zaczynać od początku. Komputer to niewdzięczna bestia. ps. Fajny komplet.

    OdpowiedzUsuń