piątek, 24 lutego 2012

Kolczyki - fioletowa lawa

Od czego by tu zacząć...? :)

Od pokazania nowych kolczyków z walcami fioletowej lawy wulkanicznej...?

Dostępne!

Od przypomnienia i zaproszenia do zapisywania się w moim candy...?

Czy od zaproszenia na podstronę KUP MNIE!, gdzie znajdują się wszystkie aktualnie dostępne biżuteryjki?

~*~*~*~*~
Na początek dość ciężkie kolczyki! 

Walce lawy wulkanicznej w pastelowym fiolecie
Szklane okrągłe kryształki w kolorze miodu
Akrylowe żółte listki
Żółte cekiny
Metalowe przekładki-fale
bigle, szpilki, haczyki - posrebrzane

Długość całkowita kolczyków: 6,5cm




~*~*~*~*~

W Candy zapisanych jest na ten moment 17 osób.
Każdej z nich serdecznie dziękuję, każdy wpis bardzo mnie raduje!
I jestem coraz bardziej skłonna przygotować drugą nagrodę... :)
A niektóre komentarze wprost zwalają mnie z nóg, wywołują ogromny uśmiech, radują serduszko i dodają wiele sił! Dziękuję!!

~*~*~*~*~ 

 Podstrona SPRZEDAM na blogu nadal jest jedynym miejscem, gdzie wszystko wystawiane jest na bieżąco... Niestety czasem sił i chęci mi brakuje, by zaglądać w bardziej profesjonalne miejsca i wystawiać każdą rzecz po kolei...

1 komentarz:

  1. Kolejna piękna biżuteria:) Gdy nie można mieć wszystkiego to przynajmniej zawsze można popatrzeć i pomarzyć:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń