niedziela, 19 lutego 2012

Kolczyki z zielonym cloisonne

Co jakiś czas zaglądam do mojego pudełka różności i wyciągam bardzo dawno zrobione kolczyki, które teraz nie przechodzą moich testów jakości. Rozbrajam takie kolczyki, przerabiam, wykorzystuję ich elementy w innych pomysłach lub poprawiam to, co można, by było lepiej, ładniej, ciekawiej.

Bardzo dawno temu, jeszcze w liceum, kupiłam kolczyki z Avonu. Kolczyki te zainspirowały mnie do stworzenia czegoś na ich kształt.
Wyszło zupełnie inaczej...
Cóż, efekt nie był zadowalający w jakimkolwiek stopniu.

Długo te kolczyki czekały na swój moment.
I doczekały się!

Wykorzystałam bazy, koraliki cloisonne i pomysł z łańcuszkiem.
Powstało coś, co miało powstać od razu wtedy, te kilka lat temu. Nareszcie! :)

Cena kolczyków:  sprzedane
Długość całkowita: 8cm
Jasnozielone pastylki cloisonne o śr. 13cmm
Zielona kuleczki-kryształki z akrylu o śr. 10mm
Jasnozielone drobne koraliki oraz małe listki
Bigle posrebrzane
łańcuszek, kółeczka, szpilki, bazy - metalowe
 
 
 

Teraz jestem z tych kolczyków zadowolona :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz