piątek, 8 lipca 2011

Szkło + Swarovski dla ^felice

Wczoraj dowiedziałam się, iż ^felice, która już wcześniej zamówiła u mnie kolczyki [post na ich temat TUTAJ], odebrała ode mnie najnowszą przesyłkę! :)
Zamówiła 5 par bardzo kolczyków z bardzo różnorodnych koralików.
Powstało 5 kolorowych par - każda zupełnie inna!
W związku z ich różnorodnością, postanowiłam rozdzielić pisanie o tych kolczykach na 5 kolejnych postów.

Oto pierwsze z nich:


Szkło weneckie przezroczyste ze złotymi drobinkami
Kryształki Swarovski'ego w kształcie łezek
Bigle srebrne
pozostałe półfabrykaty - srebrzone

Kryształki mieniły się głównie żółcią, jednak, jak zwykle, trudno było to uchwycić na zdjęciu...
  

^Felice pięknie skomentowała to, co ode mnie dostała:

Już niedługo kolejne wpisy, 
a gdyby ktoś był zainteresowany zamówieniem u mnie realizacji swojego marzenia,  
proszę o kontakt! :)

1 komentarz: