czwartek, 23 czerwca 2011

Żyrafki dla ^Baimy :)

^Baima złożyła bardzo konkretne zamówienie - chcę kolczyki z żyrafami. 
Udało się znaleźć śliczne metalowe zawieszki - szybkie zamówienie, szybka wysyłka
...i szybkie wykonanie! :)
Zrobiłam je w przerwie pomiędzy nauką - było to idealne oderwanie myśli od inżynierii chemicznej i elektrochemii.

metalowe żyrafki - 34/14mm
srebrzone półfabrykaty: kółeczka, szpilki, ozdobne kulki i małe kuleczki
 
 
 

A tak właściwie to egzaminy już wszystkie napisałam. 
Czekam teraz tylko na wyniki. :)
WAKACJE!!!

2 komentarze:

  1. Dobrze, że mi pokazujesz tutaj, bo moje kochanie mi nie chciało ich live pokazać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Żyrawki są przecudne! Dziękuję jeszcze raz! :*

    /A gopix wcale nie nalegałeś żebym ci je pokazała :P

    OdpowiedzUsuń