wtorek, 14 czerwca 2011

Kolejne filcowe kolczyki

Filcowo mi ostatnio bardzo!
Tym razem powstała nowa kremowa para oraz poprawiłam jedną z poprzednich prac.
Zapraszam do oglądania i komentowania!

Kremowo i lekko

kulki filcowe kremowe o śr. ok. 22mm
żółto-pomarańczowe kuliste kryształki o śr. 10mm
bigle srebrne
posrebrzane szpilki z ozdobnym łebkiem

Kolczyki kosztują sprzedane
 
 
 

Wielki błękit

Poniższe kolczyki nie są nową pracą, pojawiły się tu całkiem niedawno.
Zauroczona kwiatowymi "pupkami" czerwonych filcaków [>klik< opisane i pokazane są mniej więcej w połowie posta] postanowiłam w podobny sposób poprawić tę parę [oryginalnie wyglądały tak: >klik< są na samy dole wpisu]:

kulki filcowe o śr. ok. 20mm
kryształki Swarovski'ego kwiatki
bigle srebrne
posrebrzane półfabrykaty

Kolczyki kosztują sprzedane
 
 

Sądzę, że była to zmiana na lepsze :)

 Jeśli zaś chodzi o sam filc, to mam go jeszcze sporo... 
Ostatnie zakupy na Allegro były niezwykle owocne. ;)

1 komentarz:

  1. Te kremowe ale są słodkie i fajne kolory :)

    Powiedz mi roccka, wykombinowałabyś jakieś kolczyki z żyrafą? :)

    OdpowiedzUsuń